۱۰ مدل دیزاین ناخن دخترانه شیک و باکلاس را ببینید + طراحی ناخن فانتزی در اینستاگرام

مدل دیزاین ناخن دخترانه

 طرح ناخن دخترانه کیوت

امروزه طرح ها و دیزاین های بسیار زیادی برای تزیین ناخن ها به وجود آمده است. این طرح ها برای انواع فرم ناخن و سلیقه های شما مناسب و کاربردی هستند. از طراحی ها برای زیبا تر شدن ناخن های لمینت، ژلیش و کاشت استفاده میشود. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل دیزاین ناخن دخترانه را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

طرح ناخن دخترانه فانتزی

اولین تصویر مربوط به یک مدل دیزاین ناخن دخترانه تهیه شده به صورت کوتاه و مربعی شکل با ترکیب رنگ‌ بنفش و سفید است. این ناخنای های نسبتا بلند با لنز ناخن میکی موس دیزاین شده.

طرح ناخن شیک و باکلاس

یکی از جذاب ترین دیزاین های ناخن مربوط به این تصویر است. ناخن کوتاه و مربعی تهیه شده به شکل کوتاه با ترکیب رنگ یاسی و بنفش تیره.

مدل ناخن جدید

ناخن دخترانه دیزاین شده به شکل بلند و مربعی با طراحی فوق العاده شیک به شکل لاک سفید ساده، لاک صورتی همراه لنز، لاک شاین نقره ای و دیزاین گاوی شکل.

طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

تصویر مربوط به دیزاین ناخن دخترانه تهیه شده با ترکیب رنگ سفید و صورتی در کنار دیزاین خال خال های مشکی و چشم عروسکی.

طرح ناخن مجلسی

ناخن با دیزاینی کاملا شیک و دخترانه تهیه شده به رنگ آبی آسمانی به صورت کوتاه و مربعی با دیزاین برف و لنز ناخن به شکل ادم برفی.

طراحی ناخن فانتزی اینستاگرام

یک استایل ناخن جذاب تهیه شده به شکل مات به صورت بلند و دایره ای با رنگ های نود و خال خال های مشکی در کنار قلب.

مدل کاشت ناخن دخترانه جدید

اگر به دیزاین های ساده علاقه دارید این مدل انتخابی عالی برای شما خواهد بود. تهیه شده به شکل لاک های رنگ روشن و پاستیلی در کنار هم.

مدل کاشت ناخن دخترانه

دیزاین ناخن دخترانه و دوست داشتنی تهیه شده به صورت کوتاه و گرد به شکل لاک ساده صورتی فرنچ پلنگی و لاک شاین نقره ای رنگ. مناسب برای خانم های جوان و خوش سلیقه.

مدل کاشت ناخن

آخرین تصویر مربوط به یک مدل ناخن دخترانه تهیه شده به رنگ سفید به شکل بلند و مربعی با دیزاین پروانه به رنگ‌ آبی بر روی ناخن ها.

همچنین بخوانید:  آموزش کامل طرز تهیه ماسک زغال برای پوست صورت؛ فواید ماسک زغال چیست؟
تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.