۱۰ مدل بافت مو مرواریدی دخترانه + جدیدترین مدل بافت مو با مهره

مدل بافت مو مرواریدی

 عکس بافت مو با مروارید

بافتن موها از گذشته یکی از بهترین راه ها برای دیده شدن جذاب تر و زیبا تر موهای شما است. امروزه راه های بسیار  زیادی به وجود آمده تا از طریق باففت دیزاین مو جذاب تر و بهتری داشته باشید. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل بافت مو مروارید را برای شما آماده کرده ایم برای بررسی این مدل های فوق العاده جذاب و دوست داشتنی با ما همراه شوید.

جدیدترین مدل بافت مو با مهره

مدل بافت مو مرواریدی شکل مناسب برای دختر بجه ها با دیزاین رته های مو به رنگ بنفش اضافه شده با استفاده از بافت.

آموزش بافت مو با مهره و نگین

دیزاینی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی مناسب برای دختر خانم های جوان. تهیه شده به صورت چهار رشته مروارید در لا به لای موها به صورت بافت نسبتا ریز.

بافت مو با مروارید سفید

بافت مو انجام شده به روش سیار دوست داشتنی و زیبا ه صورت دو رشته مو بافته شده و دیزاین شده به وسیله مروارید.

بافت مو با مروارید با نخ

تصویر مربوط به یک مدل بافت مو تهیه شده به صورت کف سری با دیزاین مروارید در قسمت وسط سر. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه و ساده پسند.

بافت مو با مروارید با سوزن

این مدل برای خانم هایی با سلیقه شیک و مینیمال بسیار مناسب است. تهیه شده به صورت بافت مرواریدی در قسمت وسط سر انجام شده بر روی موهای بلند.

بافت مرواریدی مو با نخ و سوزن

دیزاین مو تهیه شده به شدت زیبا با استفاده از بافت مرواریدی به صورت دو شاخه در اطراف سر. مناسب برای خانم هایی با استایل های به روز.

فیلم اموزش بافت مو با مروارید

یک دیزاین مو مناسب برای دختر خانم ها به شکل مروارید های قرار گرفته در لا به لای بافت سر. از این دیزاین جذاب برای زیباتر شدن موها استفاده کنید.

فیلم اموزش بافت مو

استایل مو تهیه شده به صورت ساده به شکل دو عدد بافت با تزیین مروارید های آبی رنگ.

 بافت مو با مروارید

آخرین تصویر مربوط به بافت مو مرواریدی انجام شده بر روی موهای بلند در کنار چتری ها است. در این مدل دو عدد بافت ریز در دو سمت صورت انجام شده.

همچنین بخوانید:  تصاویر میکروبلیدینگ ابرو | همه آنچه که باید درباره میکروبلیدینگ ابرو بدانید
تاریخ انتشار: جمعه 5 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.