۱۰ مدل لباس مجلسی پوشیده دخترانه و زنانه + لباس مجلسی ساده و شیک زنانه

مدل لباس مجلسی پوشیده

 لباس مجلسی پوشیده بلند شیک اینستا

انتخاب یک لباس مناسب برای شرکت در مهمانی ها و مراسم های مختلف یکی از سخت ترین کار هایی است که خانم ها با آن رو به رو هستند. انتخاب لباسی متناسب با سایز و اندام و همینطور متناسب با مد روز یکی از دشوار ترین کار ها است. ما امروز در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل لباس مجلسی پوشیده را برای شما فراهم کرده ایم . برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها باما همراه شوید.

مدل بالاتنه لباس مجلسی پوشیده

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مدل لباس مجلسی پوشیده تهیه شده به صورت بلند با دیزاین سنگ های تزیینی به رنگ نقره ای و آستین های بلند کلوش.

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه

پیراهنی بسیار زیبا تهیه شده از کرپ به رنگ کرمی به صورت کوتاه با دامن کلوش و گیپور در آستین لباس. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

لباس مناسب برای خانم های با سلیقه تهیه شده به رنگ سبز به صورت بلند و دنباله دار با دیزاین مروارید در قسمت سرشانه و مخمل بسییار با دوام.

لباس مجلسی پوشیده برای عروسی

تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی پوشیده تهیه شده به رنگ مشکی به صورت بالا تنه حریر همراه با آستری و پایین تنه تهیه شده از پارچه کرپ. این لباس با کفش مجلسی پاشنه بلند ست شده.

 

لباس مجلسی زنانه برای عروسی

پیراهن مجلسی زرد رنگ تهیه شده به صورت بلند با پایین تنه کلوش و بالا تنه با آستین های پفی تهیه شده به رنگ خردلی. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

لباس مجلسی دخترانه

پیراهنی بسیار شیک و دوست داشتنی تهیه شده به رنگ مشکی به صورت جذب با دیزاین پولک و سنگ های تزیینی نقره ای رنک در قسمت یقه و چاک لباس.

لباس مجلسی پوشیده اینستاگرام

اگر به لباس هایی با دیزاین ساده اما شیک علاقه دارید این مدل انتخابی عالی برای شما خواهد بود.پیراهن سبز رنگ تهیه شده از پارچه ساتن با پایین تنه کلوش و آستین های بلند.

لباس مجلسی پوشیده

انتخابی بسیار جذاب تهیه شده به صورت لباس مجلسی پوشیده سبز رنگ با آستین های پفی و پارچه حریر سنگ دوزی شده.

 مجلسی پوشیده اینستاگرام

آخرین تصویر مربوط به یک لباس مجلسی تهیه شده از پارچه ساتن آبی رنگ به صورت پوشیده با آستین های ساده و کلوش در کنار نگین در قسمت کمر است.

همچنین بخوانید:  مدل دامن های ساتن بلند؛ کالکشن دامن های جذاب ساتن
تاریخ انتشار: جمعه 5 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.