۱۰ مدل شال مجلسی شیک دخترانه و زنانه + شال مجلسی کارشده با سنگ

مدل شال مجلسی شیک

 شال مجلسی برای عروسی

شال ها عضوی مهم در استایل های خانم های ایرانی هستند. این شال ها از حریر تهیه شده و با استفاده از سنگ های تززینی و نگین دیزاین و تزیین شده اند. تنوع بالای این مدل ها نیز خود دلیل بر مناسب بودن آنها شده است. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل شال مجلسی شیک را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

شال مجلسی کارشده

اولین تصویر مربوط به یکی از شال های بسیار زیبا تهیه شده به رنگ کرمی به صورت موهر است. این شال برای استفاده در استایل های مجلسی مناسب و کاربردی هستند.

شال مجلسی کارشده با سنگ

یک شال مجلسی شیک تهیه شده از ساتن به رنگ مشکی با دیزاین لبه دوزی های شاین و نقره ای رنگ. این دیزاین بسیار شیک برای ست شدن در استایل های رسمی شما مناسب خواهد بود.

قیمت شال مجلسی حریر

ست شال و کیف تهیه شده به رنگ نارنجی با دیزاین به شکل ماهی با استاده از نگین و سنگ های تزیینی. از این ست در استایل های شیک و رسمی خود استفاده کنید.

قیمت شال مجلسی کار شده

این شال علاوه بر زیبایی سادگی و جذابیت را با خود به همراه دارد . شال مشکی رنگ شاین زنانه تزیین شده با منگوله در چهار سمت شال.

شال مجلسی مشکی نقره ای

با تهیه این شال در اصل دوشال خواهید داشت. شال دو رو به رنگ نقره ای و سبز یشمی تزیین شده با لبه دوزی های طلایی. تهیه شده به صورت نخی.

مدل شال مجلسی شیک دخترانه

تصویر مربوط به یک مدل شال مجلسی نقره ای رنگ تهیه شده از ساتن و نخ است. این شال برای خانم های علاقه مند به استایل های شیک و در عین حال ساده مناسب خواهد بود.

شال مجلسی کارشده

شالی مجلسی تهیه شده به صورت بسیار شیک به رنگ قهوه ای همراه با چهارخانه های سفید رنگ. این شال در هر بک استایلی کاربرد خواهد داشت.

شال مجلسی

شال حریر زرد رنگ تهیه شده برای ست شدن در استایل های مجلسی با دیزاین نگین دوزی و گل دوزی مناسب برای خانم های علاقه مند به استایل های سنتی.

شال کارشده

آخرین تصویر مربوط به شال سبز رنگ تهیهشده به صورت شاین و کلوش با لبه دوزی های بسیار جذاب.

همچنین بخوانید:  هودی بچه گانه جدید | 15 استایل شیک و راحت برای کوچولوهای خاص + تصاویر جذاب
تاریخ انتشار: جمعه 5 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.