۱۰ مدل سرویس خواب جدید ایرانی و اروپایی + سرویس خواب عروس و جهیزیه

مدل سرویس خواب

 سرویس خواب جدید

در هنگام خرید جهیزیه یا تعویض وسایل منزل تهیه یک سرویس خواب جذاب و دوست داشتنی کار چندان ساده ای نخواهد بود. در زمان تهیه سرویس خواب باید به مدل، جنس و ظرفیت منزل خود دقت لازم را داشته باشید. ما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل سرویس خواب را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

سرویس خواب اسپرت جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل سرویس خواب تهیه شده به شکل دو فرره با ترکیب رنگ طویب و سفید همراه با دیزاین آینه کاری بر روی تخت و ست شده با پاتختی و میز آرایش.

سرویس خواب دو نفره

یک مدل سرویس خواب دونفره مناسب برای جهیزیه عروس تهیه شده به رنگ سفید با دیزاینی ساده و در عین حال بسیار شیک دارای دو پاتختی و یک میز آینه. تهیه شده به سبک کاملا مدرن.

سرویس خواب عروس جدید

تصویر مربوط به یک سرویس خواب بسیار شیک تهیه شده با دیزاینی کلاسیک با ترکیب رنگ کرمی، سفید و طوسی در کنار هم. همراه با صندلی، آینه کنسول و میز دراور.

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب بسیار دوست داشتنی تهیه شده به رنگ طوسی دارای دو عدد پاتختی و یک میز آرایش بسیار دوست داشتنی. انتخابی فوق العاده جذاب برای خانم های خوش سلیقه.

سرویس خواب چوبی جدید

اگر به دکوراسیون های مدرن علاقه دارید اینمدل انتخابی عالی برای شما خواهد بود. سرویس خواب تهیه شده به رنگ کرم قهوه ای شامل پاتختی، آینه قدی و میز آرایش.

سرویس خواب اسپرت عروس

سرویس خواب بسیار دوست داشتنی مناسب برای فضاهای کوچک با دیزاینی بسیار مدرن همراه با دو عدد پاتختی و یک میز آرایش مناسب برای جهیزیه عروس.

سرویس خواب ارزان و شیک

با خرید این سرویس دیزاینی فوق العاده لاکچری به منزل خود خواهید داد.تهیه شده از تخت دو نفره،دو عدد پاتختی، کمد لباس و میز آرایش.

سرویس خواب ارزان

یک سرویس خواب تهیه شده به شکل ساده و بسیار دوست داشتنی به رنگ کرم قهوه ای شامل تخت خواب دو نفره یک پاتختی و میز آرایش.

سرویس خواب شیک

آخرین تصویر مربوط به یک سرویس خواب تهیه شده از جنس چوب به شکلی فوق العاده ساده و جذاب برای استفاده در دکوراسیون های مینیمال.

همچنین بخوانید:  با این 15 مدل آویز گلدان به دکوراسیون خونه حس زنده‌تری بدیم
تاریخ انتشار: پنج شنبه 4 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.