۱۰ مدل سرهمی مجلسی اسپرت دخترانه + مدل سرهمی مجلسی مخمل

مدل سرهمی مجلسی

 مدل سرهمی مجلسی با کت

انتخاب یک‌ لباس مجلسی شیک و آراسته نیاز به دقت و سلیقه بسیاری دارد. خانم های خوش استایل و خوش سلیقه با توجه به اندام خود بهترین انتخاب ممکن را انجام میدهند. لباس های سرهمی یکی از شیک ترین انتخاب ها برای شرکت در مجالس مختلف هستند. ما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل سرهمی مجلسی آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل سرهمی مجلسی در اینستا

اولین تصویر مربوط به یک سرهمی مجلسی تهیه شده از پارچه کرپ به رنگ‌ آبی آسمانی است. این سرهمی به شکل شلوار دمپا گشاد و آستین کلوش با دیزاین نگین در قسمت یقه لباس.

سرهمی مجلسی جدید

یک سرهمی مجلسی بسیار شیک تهیه شده به رنگ‌ سرمه ای مناسب برای خانم هایی با اندام کشیده تهیه شده از پارچه کرپ به شکل شلوار گشاد بلند با یقه قایقی.

مدل سرهمی مجلسی مخمل

سرهمی مجلسی و بسیار دوست داشتنی تهیه شده از پارچه تمام پولک به رنگ سبز تهیه شده به شکل شلوار دمپا گشاد و بالا تنه با یقه هفتی و آستین کلوش.

سرهمی اسپرت

اگر به استایل های خاص و مجلسی علاقه دارید این لباس سرهمی انتخابی عالی برای شما خواهد بود. تهیه شده به شکل شلوارک کرپ و بالاتنه مخمل کلوش.

سرهمی مجلسی دخترانه

یکی از شیک ترین لباس های مجلسی مربوط به این تصویر است. تهیه شده از پارچه حریر و پولکی. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

 

سرهمی زنانه مجلسی دیجی کالا

سرهمی مجلسی تهیه شده به رنگ مشکی از پارچه کرپ مناسب برای خانم های محجبه به شکلی کاملا پوشیده به صورت شلوار دمپا گشاد و بالاتنه با یقه هفتی و آستین بلند.

مدل سرهمی مجلسی دخترانه اسپرت

 

پیراهن سرهمی مجلسی زنانه تهیه شده به صورت شلوار دمپا گشاد مشکی از جنس کرپ و بالا تنه از حریر با دیزاین پولک و آستری مشکی رنگ.

مدل سرهمی مجلسی

استایلی مجلسی و بسیار جذاب تهیه شده از شلوار دمپا گشاد کرپ و بالاتنه حریر به رنگ مشکی همراه آستری در کنار کفش مجلسی پاشنه بلند زنانه.

سرهمی مجلسی اسپرت

آخرین تصویر مربوط به بک مدل سرهمی مجلسی زنانه تهیه شده به رنگ آبی پاستیلی به صورت شلوار دمپا گشاد‌ و بالا تنه با یقه هفتی و آستین حریر ست شده با کفش مجلسی و پاشنه دار سفید.

همچنین بخوانید:  مدل لباس شب زنانه زیبا؛ مخصوص خانم های شیک پوش و باکلاس
تاریخ انتشار: پنج شنبه 4 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.