مدل پالتو خز دار مشکی زنانه و دخترانه + پالتو خزدار پاییزی و زمستانی

مدل پالتو خز دار

 پالتو خز مشکی زنانه

با شروع فصول سرد سال و افزایش نیاز به لباس های پاییزی و زمستانی یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین لباس ها برای استایل بانوان پالتو های خز دار هستند. این پالتو ها با دیزاینی فوق العاده جذاب ظاهری خیره کننده برای شما ففراهم خواهند کرد. ما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل پالتو خز دار را برای شما آماده کرده ایم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل پالتو خز و چرم

 

اولین تصویر مربوط به یک مدل پالتو خز دار زنانه تهه شده از پارچه فوتر با دیزاین دلکمه های نگینی در پشت لباس و خز در قسمت کلاه لباس.

پالتو تمام خز کوتاه

یک مدل پالتو خز دار زنانه تهیه شده به رنگ قهوه ای از پارچه فوتر کوتاه و جلو بسته.با دیزاین خز و اکه دوزی های پلنگی است .

مدل پالتو خز دخترانه

پالتو زنانه تهیه شده به صورت شنل با دیزاین خز در قسمت آستین تهیه شده به صورت کوتاه و جلو بسته از پارچه سوییت طوسی رنگ.

پالتو خز بلند

استایلی پاییزی و بسیار شیک تهیه شده از پالتو  خز دار به رنگ کرمی با دیزاین خز در آستین ها، ست شده با لگ مشکی جذب و کلاه.

پالتو خزدار دخترانه جدید

از این پالتو جذاب برای دیزای بهتر استایل های پاییزی خود استفاده کنید. پالتو بلند و جلو بسته تهیه شده از پارچه سوییت به رنگ شتری با دیزاین خز در قسمت یقه و آستین لباس.

پالتو خز بچه گانه

یک مدل پالتو زنانه تهیه شده از پارچه خز مانند به صورت کوتاه و جلو باز با رنگبندی متنوع و بسیار جذاب. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

لباس خز دخترانه

پالتو زنانه تهیه شده به رنگ کرمی از پارچه چرمی به صورت کوتاه و جلو باز ست شده با نیم بوت کرمی رنگ. انتخابی عالی برای استایل های شیک و پاییزی.

لباس خز دخترانه شیک

پالتو خز مانند تهیه شده به صورت کوتا و جلو بسته همراه با تکه دوزی هایی از پارچه جین مشکی ست شده با بگ مشکی دخترانه.

لباس خز دخترانه جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل  پالتو تهیه شده به رنگ قهوه ای به صورت پلنگی به شکل کوتاه و ججلو باز در کنار لگ و نیم بوت مشکی است.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن کوتاه مشکی؛ زیبا ترین مدل ها را اینجا ببینید
تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.