تصاویر ۱۰ مدل تزیین مرغ مجلسی در دیس با سلیقه را ببینید + تزیین مرغ با سیب زمینی و انار

مدل تزیین مرغ مجلسی

 تزیین مرغ تکه شده

اگر شما به عنوان یک میزبان قصد دارید مهمانی بی نقص و بسیار به یادماندنی داشته باشید نباید دیزاین سفره و تزیین آن را فراموش کنید. تزیین غذاها می تواند یک اراه عالی برای نشان دادن خلاقیت و خانه داری بی نقص شما باشد. ما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل تزیین مرغ مجلسی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

تزیین ران مرغ مجلسی

اولین تصویر مربوط به یک مدل تزیین مرغ مجلسی تهیه شده به صورت ران و سوخاری شکل در دیس یک نفره در کنار زرشک پلو و لیمو به صورت دور چین.

تزیین ران مرغ در دیس

یک مدل تزیین مرغ مجلسی تهیه شده برای دو نفر به صورت سرخ شده در کنار آب مرغ، خلال سیب زمینی و سبزی . این تزیین ساده برای مهمانی های کم جکعیت مناسب است.

تزیین مرغ ساده

دیزاینی ساده و در عین حال فوق العاده شیک و اشتها آور. در این دیزاین مرغ کامل به صورت سوخاری تهیه شده و در کنار سیب زمینی سرخ کرده، پیاز حلقه شده و آب مرغ سرو میشود.

تزیین مرغ با سیب زمینی و گوجه

دیس تهیه شده برای پذیزایی در مهمانی تهیه شده به شکل دو عدد مرغ سوخاری کامل در کنار هویج، سیب زمینی، سبزیجان و پیاز.

تزیین مرغ زرشک پلو

مرغ مجلسی تهیه شده به صورت ناردون سرو شده داخل دیس همراه با انار در کنار برنج، سبزی و ترشی. انتخابی عالی برای خانم های جوان.

تزیین مرغ سرخ شده

دیزاینی بسیار اشتها آور برای سرو مرغ در مهمان ها تهیه شده به صورت قرار گیری دو عدد سینه در کنار سیب زمینی سرخ کرده، گوجه گیلاسی و سبزیجات . در کنار سالاد و برنج.

تزیین زرشک پلو با مرغ تک نفره

دیزاین دو نفره مناسب برای غذای مر تهیه شده به شکل ران قرار گرفته در کنار زرشک پلو ، ته دیگ، لیمو و پیاز بع شکل دور چین.

تزیین زرشک پلو با مرغ

مرغ تهیه شده به صورت ناردون سرو شده در کنار برنج و زرشک پلو، سبزی، زیتون و ترشی. مناسب برای مهمان های کوچک و دورهمی های دوستانه.

 زرشک پلو با مرغ تک نفره

آخرین تصویر مربوط به یک مدل تزیین مرغ به شکل دو عدد مر کامل قرار گرفته داخل ظرف در کنار برنج ، سالاد، ژله، ترشی و سبزی.

همچنین بخوانید:  مدل تزیین میان وعده خرسی؛ برای کوچولو های دلبر
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.