مدل لباس ماکسی پوشیده شیک دخترانه مجلسی + لباس ماکسی دخترانه جدید

مدل لباس ماکسی پوشیده

 مدل ماکسی ساده و شیک

لباس های مجلسی بلند و پوشیده یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن یک استایل شیک و بسیار خیره کننده در زمان شرکت در مراسم ها و مهمانی های مختلف خواهند بود. این لباس ها امروزه در انواع مدل ها و دیزاین ها تهیه شده و در دسترس شما قرار دارند. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل لباس ماکسی پوشیده میپردازیم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل ماکسی مجلسی شیک

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس ماکسی پوشیده تهیه شده به رنگ کرمی است. این ماکسی با دامن کلوش ، یقه هفتی و آستین های چین دار دیزاین شده.

ماکسی مجلسی دخترانه

یک مدل لباس ماکسی پوشیده تهیه شده به رنگ سبز با پایین تنه کلوش و آستین های بلند پفی در کنار کمربند هم رنگ لباس. ست شده با کیف مجلسی کرمی رنگ.

مدل لباس ماکسی بلند ساده

پیراهن ماکسی بسیار شیک تهیه شده به رنگ سبز یشمی با پایین تنه ساتن و بالا تنه تهیه شده از گیپور همراه با آستین های آویزی شکل.

مدل ماکسی مجلسی ساده و شیک

لباس مجلسی زنانه تهیه شده به شکلی بسیار جذاب از پارچه حریر با طرح های شاین به رنگ نقره ای همراه با آستری به صورت پایین تنه کلوش و یقه هفتی.

مدل ماکسی جدید

تصویر مربوط به یک مدل لباس ماکسی تهیه شده برای شرکت در مجالس مختلف به رنگ قهوه ای با آستین های کلوش و پایین تنه چاک دار با دیزاین نگین در قسمت یقه لباس.

لباس ماکسی دخترانه جدید

ماکسی زنانه تهیه شده به رنگ بادمجانی به شکل بلند با پایین تنه حریر و کلوش در کنار بالا تنه تهیه شده از پارچه گیپور در کنار آستین های آویزی مانند. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

ماکسی مجلسی پوشیده اینستاگرام

استایلی مجلسی و خاص تهیه شده از پیراهن مجلسی پوشیده تهیه شده به رنگ سبز از پارچه کرپ با دیزاین آستین های بلند و نگین در قسمت کمر لباس. این پیراهن با کفش مجلسی ست شده.

ماکسی مجلسی پوشیده

پیراهن تهیه شده به رنگ قرمز از پایین تنه حریر و بالاتنه تمام پولک به صورت آستین بلند با یقه هفتی شکل.

ماکسی مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی زنانه تهیه شده از پارچه حریر قرمز همراه با آستری است. دیزاین شده با آستین همراه با گلدوزی های خاص.

همچنین بخوانید:  مدل دامن خوشگل بیرونی؛ با این دامنا میتونی بهترین استایل تابستونی رو بزنی
تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آبان 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.