کالکشن مدل بلوز بافتنی دخترانه اسپرت + لباس بافتنی زنانه جدید

مدل بلوز بافتنی

بلوز بافتنی دومیل

بلوز های بافتنی یکی از کاربردی ترین لباس ها در فصل پاییز و زمستان هستند. این لباس ها با تنوع بسیار زیادی تهیه میشوند و برای هر فردی با هر استایلی مناسب خواهند بود. همچنین از بلوز های بافتنی هم به صورت تکی و هم در زیر پالتو و کاپشن می توانید استفاده کنید. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل بلوز بافتنی میپردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس بافتنی توری زنانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل بلوز بافتنی تهیه شده به رنگ سفید است. این بلوز بسیار باکیفیت با دیزاین گل های رنگی در قسمت بالاییو یقه تزیین شده.

بلوز بافتنی دخترانه بچه گانه

یک مدل بلوز بافتنی زنانه تهیه شده به رنگ طوسی با دیزاینی بسیار خاص به شکل ضربدری در قسمت جلوی لباس. این بلوز با شلوار جذب چرمی ست شده.

بلوز بافتنی دخترانه نوجوان

بلوز بافتنی دخترانه بسیار شیک تهیه شده با ترکیب رنگ صورتی و سفید با دیزاینی بسیار ساده ست شده با شلوار بگ جین آبی تیره.

بلوز بافتنی بچه گانه

بلوز بافتنی بسیار شیک و دوست داشتنی تهیه شده در سه رنگ صورتی، کرمی و سفید با آستین های چین دار حریر مانند . مناسب برای استایل های پاییزی.

بلوز دست بافت زنانه

تصویر مربوط به یک مدل بلوز بافتنی ساده و فوق العاده شیک تهیه شده به رنگ آبی است. این بافتنی با شبوار جین آبی تیره جذب ست شده.

بلوز بافت دخترانه اسپرت

لباس زنانه تهیه شده به صورت بافتنی به رنگ سفید با دیزاین دوخت هایی از کاموا به رنگ قرمز، نارنجی، آبی، مشکی و سبز. ست شده با جین جذب آبی روشن.

بلوز بافت دخترانه اسپرت جدید

بلوز بافتنی کرمی رنگ تهیه شده به شکلی گشاد با دیزاین لوگوی باربی بر روی لباس ست شده با جین آبی روشن.

بلوز بافت دخترانه

از این بلوز در استایل های مجلسی خود نیز استفاده کنید. تهیه شده به رنگ سفید با نوار های مشکی دوخته شده به شکل گل ست شده با شلوار و کیف چرم مشکی.

 بافت دخترانه اسپرت

آخرین تصویر مربوط به یک بلوز بافتنی ساده تهیه شده به رنگ کرمی با شلوار قهوه ای راسته است. انتخابی الی برای خانم های خوش سلیقه.

همچنین بخوانید:  مدل جذاب لباس عروس | بهترین انتخاب های لباس عروس رو برای مراسمت داشته باش
تاریخ انتشار: یکشنبه 30 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.