مدل لباس محضر دخترانه شیک و جدید + مدل لباس عقد لاکچری مد امسال

مدل لباس محضر

 لباس عقد محضری ۱۴۰۱

لباس های عقد عمدتا به رنگ سفید هستند اما از نظر طرح و مدل تففاوت بسیار زیادی باهم دارند. ممکن است یک عروس خانم به استفاده از پیراهن علاقه داشته باشد و یکی دیگر به اسنفاده از مانتو و شلوار. ما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل لباس محضر را آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های دوست داشتنی با ما همراه شوید.

مدل لباس عقد محضری اینستا

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس محضر تهیه شده به رنگ سفید است. این لباس به صورت مانتو کتی کوتاه و جلو باز با دیزاین شکوفه در کنار شال حریر و شلوار جذب سفید دیده میشود.

لباس عقد محضری با حجاب

استایلی منحصر به فرد و جذاب تهیه شده به صورت کت کوتاه و جلو بسته با دیزاین شکوه های گل، سنگ های تزیینی، نگین و دنباله در کنار شلوار دمپا گشاد به رنگ کرمی.

لباس عقد محضری ایرانی

یک مدل لباس محضر تهیه شده به رنگ سفید به صورت دامن کلوش و کرپ در کنار بالاتنه تهیه شده به صورت گیپور سفید تکمیل شده با تور بر روی سر.

لباس عقد محضری شیک

یک لباس محضری تهیه شده به رنگ سفید به صورت پیراهن بلند ساتن همراه با پایین تنه کلوش و آستین های پفی. تریین شده با سنگ های تزیینی قرار گرفته در قسمت یقه لباس.

مدل لباس عقد لاکچری

تصویر مربوط به یک لباس محضری سفید رنگ به صورت پیراهن بلند با پایین تنه کلوش و آستین های مچ. انتخابی عالی برای عروس خانم های خوش سلیقه.

لباس عقد ساده و شیک

پیراهن مناسب برای عقد محضری تهیه شده از پایین تنه کلوش و بالاتنه به شکل یقه کیپ و آستین های آویزی مانند با دیزاین شکوفه های سفید رنگ. ست شده با صندل پاشنه دار سفید.

لباس برای جشن عقد فامیل

لباس مناسب برای استفاده در مراسم عقد محضری تهیه شده به رنگ سفید از پارچه کرپ و گیپور. انتخابی عالی برای خانم هایی با استایل شیک و جذاب.

لباس برای جشن عقد

اورال مجلسی تهیه شده به رنگ سفید با دیزاین دنباله حریر و آستین های کلوش با کمربند ساتن. ست شده با کفش پاشنه بلند کرمی رنگ مجلسی.

لباس جشن عقد فامیل

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس محضری تهیه شده به صورت کت جلو بسته کوتاه ست شده با شلوار دمپا گشاد. دیزاین شده با دنباله حریر.

همچنین بخوانید:  مدل مانتو ابر و بادی ترند جدید امسال ۱۴۰۲ + مدل های شیک و جذاب
تاریخ انتشار: شنبه 29 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.