۱۰مدل لباس حریر مجلسی ساده و رنگی + مدل ماکسی حریر مجلسی

مدل لباس حریر مجلسی

 مدل لباس حریر گلدار مجلسی

پارچه های حریر یکی از مناسب ترین پاره ها برای تهیه لباس های مجلسی محسوب میشود. این پارچه به دلیل سبکی و حالت لختی که دارد به شکل بسیار زیبایی بر روی بدن قرار گرفته و باعث زیبایی بیشتر اندام شما خواهد شد. ما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل لباس حریر مجلسی را آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس حریر جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی حریر تهیه شده به رنگ آبی است. این لباس حریر با دیزاین پایین تنه کوتاه و کلوش همراه های آستین هایی با دیزاین کش در  قسمت مچ دست دیده میشود.

مدل ماکسی حریر مجلسی

یک مدل لباس حریر مجلسی تهیه شده به ص.رت بلند به رنگ کرمی این لباس با آستین های مچی و سرشانه های کلوش یک انتخاب عالی برای شما محسوب میشوند.

مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای

پیراهن مجلسی حریر تهیه شده به رنگ بنفش با دامن حریر کلوش و بالاتنه تهیه شده از پارچه گیپور همراه با آستری. انتخابی عالی و جذاب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل لباس حریر ساده

یک مدل پیراهن حریر تهیه شده به رنگ شاین و آّی با دامن کلوش به صورت کوتاه و بلند با دیزاین آستین های پفی و کمربند همرنگ با خود لیاس.

مدل لباس با پارچه کرپ حریر گلدار

تصویر مربوط به لباس حریر مجلسی تهیه شده به رنگ مشکی است. این لباس با پایین تنه حریر و بالاتنه گیپور با دیزاین آستین های آویزی دیده میشود.

مدل لباس حریر مجلسی بلند

لباس مجلسی بسیار جذاب برای خانم های خوش استایل تهیه شده به رنگ سبز زمردی با دیزاین پایین تنه کلوش و آستین های مچی در کنار گل بر روی کمر لباس.

مدل لباس مجلسی حریر طرح دار

مدل لباس حریر تهیه شده به صورت بلند از پارچه شاین با بالاتنه به شکل یقه دکلته و آستین مچی تزیین شده همراه گل در یقه لباس.

مدل لباس مجلسی حریر

لباس مجلسی زنانه تهیه شده از حریر شاین به رنگ طوسی با دامن بلند کلوش و آستین های مچی با یقه کلوش هفتی. دیزاین شده با کمربند هم رنگ لباس.

 لباس مجلسی حریر طرح دار

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس حریر سبز رنگ است. تهیه شده به صورت بلند با دامن کلوش و بالاتنه گیپور سبز رنگ.

همچنین بخوانید:  مدل کیف زنانه شیک؛ باکلاس ترین مدل های کیف زنانه
تاریخ انتشار: جمعه 28 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.