مدل لباس اسپرت زنانه و دخترانه شیک + لباس زنانه اسپرت مهمونی و بیرونی

مدل لباس اسپرت زنانه

 لباس مجلسی اسپرت برای عروسی

امروزه استفاده از لباس های اسپرت سن یا جنسیت خاصی ندارد و اغلب افراد جامعه به دلیل راحتی و تنوع بالای این سبک از استایل به استفاده از آن روی آورده اند. همچنین لباس های ایپرت برای استفاده در هر فضایی مناسب و کاربردی خواهند بود. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل لباس اسپرت زنانه میپردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

لباس دخترانه اسپرت جوان

اولین تصویر مربوط به یک مدل استایل اسپرت زنانه تهیه شده به صورت سویشرت صورتی کوتاه و جلو بسته در کنارشلوار جذب مشکی و کلاه.

لباس اسپرت مجلسی

ست سویشرت و شلوار زنانه اسپرت تهیه شده به رنگ زرد و مشکی. این ست جذاب با کتونی و کلاه سفید مشکی ست شده. انتخابی عالی برای خانم های جوان و خوش سلیقه.

لباس لاکچری دخترانه اسپرت

یک استایل پاییزی و اسپرت مناسب برای خانم های خوش سلیقه تهیه شده از کت کوتاه مشکی با لبه دوزی های سفید در کنار شلوار جذب، تیشرت و کلاه تهیه شده به رنگ مشکی.

لباس اسپرت دخترانه مجلسی

استایل اسپرت زنانه تهیه شده از کت کرمی کوتاه و جلو بسته استفاده شده در کنار شلوار جین آبی روشن زاپ دار و کلاه.

تیپ اسپرت دخترانه برای مهمانی

تصویر مربوط به یک استایل اسپرت مناسب برای فصل پاییز تهیه شده از کت جین طوسی به صورت کوتاه و جلو باز در کنار هودی طوسی و شلوار بگ مشکی زاپ دار.

تیپ اسپرت زنانه شیک

یکی از شیک ترین استایل های اسپرت دخترانه مناسب برای بیرون تهیه شده به رنگ سرخابی به صورت مانتو کوتاه و جلو باز در کنار شلوار بگ گشاد و کتونی سفید.

لباس اسپرت دخترانه برای بیرون

استایل اسپرت و ورزشی به رنگ کرمی تهیه شده از شلوار بگی و زاپ دار در کنار دورس گشاد و ساده. با دیزاین خط های سفید دوخته شده در کناره ها.

لباس اسپرت دخترانه

شلوار بگ قهوه ای کتان، کتونی سفید مانتو کوتاه و جلوباز کرمی در کنار تیشرت مشکی. انتخابی عالی برای خانم های جوان.

لباس اسپرت زنانه برای بیرون

آخرین تصویر مربوط به ست اسپرت تهیه شده شامل شلوار بگ مشکی، دورس گشاد و آزاد مشکی رنگ است. این استایل با استفاده از کتونی سفید دخترانه تکمیل شده.

همچنین بخوانید:  مدل های جدید کت و شلوار بلند دخترانه + تصاویر
تاریخ انتشار: پنج شنبه 27 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.