۱۰مدل لباس مجلسی لاکچری + مدل پیراهن مجلسی شیک بلند جذاب

مدل لباس مجلسی لاکچری

 مدل لباس مجلسی لاکچری کوتاه

انتخاب درست لباس مجلسی خود می تواند یکی از دلایلی باشد که فرد در جمع ها و مجالس مختلف به صورت خوش استایل و خیره کننده ظاهر شود. لباس های مجلسی لاکچری یکی از راه های عالی برای داشتن استایلی خاص و در عین حال خیره کننده هستند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل لباس مجلسی لاکچری را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس مجلسی لاکچری اینستا

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی لاکچری تهیه شده به صورت بلند و به رنگ بنفش است. این لباس با دیزاینی ساده از پارچه کرپ تهیه شده و برای خانم های خوش سلیقه انتخابی عالی خواهد بود.

لباس مجلسی زنانه برای عروسی

یک مدل لباس مجلسی لاکچری تهیه شده به رنگ مشکی به صورت دنباله دار با دیزاین رشته هایی از نگین های مشکی رنگ قرار گرته در قسمت کمر به شکل کمربند.

مدل لباس مجلسی لاکچری بلند

لباس مجلسی لاکچری زنانه تهیه شده به رنگ زرشکی به صورت دامن ساتن و کلوش در کنار بالاتنه تهیه شده از پارچه مخمل به شکل آستین بلند و ساده.

مدل لباس مجلسی شیک بلند

پیراهن مجلسی زنانه تهیه شدهبه رنگ سفید با دامن دنباله دار از ساتن و دیزاین چاک در قسمت جلویی لباس. بالاتنه این پیراهن ازحریر شاین سفید همراه با آستری تهیه شده.

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی تهیه شده به رنگ سبز از دامن حریر با آستری و بالاتنه از پارچه تمام پولک با دیزاینی ساده است.

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه

استایلی مجلسی تهیه شده از پیراهن فوق العاده خاص و لاکچری تهیه شده از دامن حریر و کلوش در کنار بالاتنه تهیه شده از پارچه تمام پول در کنار دیزاین کمربند.

مدل لباس مجلسی لاکچری دخترانه

اگر به دنبال داشتن استایلی لاکچری و خیره کننده هستید این پیراهن مججلسی انتخابی عالی برای شما خواهد بود. پیراهن تهیه شده از پارچه تمام پولک و کرپ هردو به رنگ سبز با دیزاین چاک در قسمت جلوی لباس.

مدل لباس مجلسی لاکچری

پیراهن مجلسی تهیه شده از پارچه ساتن به شکلی بسیار جذاب با دامن کلوش و آستین های بلند. مناسب برای خانم های جوان.

لباس مجلسی لاکچری

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی لاکچری تهیه شده از ساتن به رنگ آبی با دیزاین سنگ ها و نگین های تزیینی متنوع و دوست داشتنی.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی دخترانه ساده؛ زیبایی و سادگی را باهم داشته باشید
تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.