۱۰مدل چیدمان پذیرایی ایرانی شیک + دکوراسیون پذیرایی مدرن و ساده

مدل چیدمان پذیرایی

 چیدمان سالن پذیرایی ۴۰ متری

چیدمان و دکوراسیون اصولی و درست منزل می تواند تاثیر زیادی در بهتر دیده شدن فضا به چشم آمدن زیبایی وسایل شود. رعایت ترکیب رنگ و داشتن یک سبک درست و متناسب با منزل خود نیز یکی از دلایلی بهتر دیده شدن دکور منازل محسوب میشود. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل چیدمان پذیرایی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

دکوراسیون پذیرایی شیک

اولین تصویر مربوط به یک مدل چیدمان پذیرایی به صورت کلاسیک با ترکیب رنگ کرمی و سفید است. تهیه شده از مبلمان مخمل کرمی در کنار دکوری و فضایی بسیار جذاب.

چیدمان پذیرایی مستطیل ایرانی

یک مدل چیدمان منزل ایجاد شده به شکلی بسیار صمیمی و گرم با رنگبندی فوق العاده دوست داشتنی و استفاده از آیتم های سنتی و جذاب برای دیزاین بهتر محیط.

چیدمان پذیرایی مستطیل دراز

چیدمان منزل به شکلی مدرن با استفاده از ترکیب رنگ طوسی و سفید. در این سبک از لوازم مدرن در کنار دکوری های مینیمال برای تزیین بهتز فضا استفاده شده است.

دکوراسیون پذیرایی ۲۴ متری ایرانی

دکوراسیون پذیرایی انجام شده به شکلی بسیار ساده و مینیمال با ترکیب رنگ طوسی و صورتی در کنار هم . این دیزاین با استفاده از یک دست مبل مخمل کرمی کامل شده.

چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی مستطیل شکل

تصویر مربوط به یک مدل چیدمان پذیرایی مناسب برای فضایی بزرگ است. در این سبک از تعداد زیادی دکوری با مدل های مختلف و متنوع برای دیزاین فضا استفاده میشود.

چیدمان پذیرایی ال

دکوراسیون پذیرایی انجام شده به شکلی کاملا کلاسیک از ترکیب رنگ کرمی و قهوه ای در کنارهم. دیزاینی ساده و در عین حال بسیار جذاب.

چیدمان دو دست مبل در پذیرایی مستطیل

دیزاین منزل تهیه شده از ترکیب رنگ سبز یشمی با کرمی مناسب برای خانم هایی با سلیقه خاص و جذاب.

چیدمان دو دست مبل در پذیرایی

دکوراسیون لاکچری مناسب برای تزیین فضای پذیرایی به شکلی بسیار خیره کننده و خاص با ترکیب رنگ کرمی و زرشکی در کنار هم.

چیدمان دو دست مبل در پذیرایی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل چیدمان ذیرایی انجام شده با ترکیب رنگ سفید و کرمی مناسب برای فضاهای بزرگ و نورگیر است.

همچنین بخوانید:  گالری زیباترین مدل های گل بزرگ آپارتمانی برای دکوراسیون مدرن
تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.