۱۰مدل لباس خواستگاری رسمی دخترانه + مدل لباس خواستگاری لاکچری

مدل لباس خواستگاری

 مدل لباس خواستگاری اینستا

انتخاب یک لباس مجلسی مناسب برای مراسم خواستگاری یکی از چالش های بزرگ برای دخترخانم های جوان دم بخت و عروس خانم های جوان محسوب میشود. لباس های خواستگاری اغلب یا فرمی رسمی یا خانومانه تر دارند و ما در مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل لباس خواستگاری را به شما معرفی کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

لباس شب خواستگاری رسمی

اولین تصویر مربوط به یک لباس خواستگاری بسیار جذاب با دامن کلوش سبز رنگ است. این دامن با شومیز سفید ساده دیزاین و ست شده.

 لباس خواستگاری پوشیده ایرانی

یک مدل لباس مجلسی مناسب برای مراسم خواستگاری تهیه شده به شکلی ساده و بسیار دوست داشتنی از پارچه ساتن مشکی.

مدل لباس خواستگاری لاکچری

سارافون بلند کرمی رنگ دوخته شده با دامن کلوش و ست شده با شومیز سفید دخترانه ، شال و کفش مشکی رنگ. مناسب برای مراسم خواستگاری.

لباس خواستگاری جدید

استایلی ساده و فوق العاده شیک شامل سارافوت تهیه شده به رنگ مشکی ازکرپ ست شده با شومیز سفید رنگ با دیزاینی ساده و بسیار شیک

جلسه اول خواستگاری چی بپوشم

تصویر مربوط به یک مدل لباس خواستگاری تهیه شده از دامن کلوش بلند و طرحدار ست شده ب شومیز آبی ساده. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

لباس خواستگاری دخترانه شیک

استایلی بسیار خاص و جذاب تهیه شده از سارافون کرمی رنگ با دیزاینی ساده و در عین حال بسیار شیک. این لباس با شال، شومیز و جراب شلواری کرمی رنگ ست شده.

مزون لباس خواستگاری در تهران

پیراهن زنانه بلند تهیه شده به رنگ سبز با دیزاین آستین های بلند و پفی در کنار پایین تنه ساده ست شده با سنگ های تزیینی در قسمت یقه لباس.

مزون لباس خواستگاری

یک مدل لباس مجلسی زنانه مناسب برای استفاده در محیط خواستگاری تهیه شده از شلوار دمپا گشاد و فاق بلند با دیزاین شومیز سفید رنگ زنانه. این ست دوست داشتنی یک انتخاب کاربردی و عالی برای استایل شما خواهد بود.

 لباس خواستگاری مزونی

آخرین تصویر مربوط به یک اورال مجلسی تهیه شده از پارچچه کرپ آبی. ست شده با شومیز، کیف، کفش و تل سفید رنگ دیزاین شده.

همچنین بخوانید:  مدل کت و شلوار دخترانه مجلسی؛ خانم های جوان عاشق این مدل ها میشن
تاریخ انتشار: سه شنبه 25 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.