۱۰ مدل لباس مجلسی ساده دخترانه و زنانه + کالکشن لباس مجلسی ساده مد امسال

مدل لباس مجلسی ساده

 لباس مجلسی زنانه برای عروسی

 

امروزه اغلب لباس های مجلسی با زرق و برق و تزیینات بسیار زیادی تهیه میشوند به همین دلیل پیدا کردن یک لباس مجلسی ساده و در عین حال شیک کار دشواری برای شما خواهد بود.ما برای راحتی شما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل لباس مجلسی ساده را فراهم کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه بلند

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی ساده به رنگ صورتی تهیه شده به شکل کوتاه با دیزاین دامن چین دار و کلوش در کنار یقه دلبری و کمربند با تزیین زنجیر کارتیر.

لباس مجلسی ساده و پوشیده

یک مدل پیراهن مجلسی ساده تهیه شده به شکل کوتاه به رنگ صورتی و آستین بلند دیزاین شده با رشته های نگشنی مانند در آستین و قسمت جلویی لباس.

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه

پیراهن دخترانه ساده دوخته شده از پارچه کرپ به رنگ کالباسی با آستین های مچی پفی و دامن کلوش. انتخابی عالی برای خانم های جوان و خوش سلیقه.

لباس ساده مهمانی

یک مدل لباس مجلسی دوخته شده به شکل بلند با دیزاینی ساده و در عین حال بسیار جذاب با دیزاین آویز های نگینی نقره ای در قسمت آستین لباس.

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه کوتاه

تصویر مربوط به یک مدل لباس مججلسی دخترانه کوتاه تهیه شده به رنگ کرمی از پارچه کرپ با دامن کلوش و آستین های  دار به شکلی دخترانه.

مدل لباس مجلسی آستین دار بلند

پیراهن زنانه مجلسی تهیه شده از پارچه مخمل به رنگ زرشکی به صورت ساده و بسیار شیک. این لباس بلند با کمربند نگینی مانند دیزاین شده.

مدل لباس مجلسی پوشیده

یک لباس مجلسی زنانه تهیه شده از پارچه طوسی ساده به شکل بلند با پایین تنه کلوش و بالاتنه تهیه شده از گیپور با آستین های بلند.

مدل لباس مجلسی ایرانی

ست کت و دامن زنانه مجلسی تهیه شده به شکلی ساده و بسیار جذاب به صورت کت کوتاه جلو بسته و دامن راسته بلند. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

آخرین تصویر مربوط به یک لباس مجلسی ساده زنانه تهیه شده به صورت کوتاه به رنگ قرمز با دیزاین آستین های بلند و یقه چین دار.

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل های شومیز قرمز زنانه مجلسی و مهمانی شیک و جذاب + شومیز مانتویی قرمز
تاریخ انتشار: سه شنبه 25 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.