۱۰ مدل شلوار کتان دخترانه و زنانه مد امسال + شلوار کتان بگ و مام استایل

مدل شلوار کتان

مدل شلوار کتان جدید

شلوار های کتان یکی از بهترین و بادوام ترین نوع شلوار هستند. ست کردن آنها در اغلب استایل ها کار ساده ای است و با تنوع بالا بر اساس مدل های روز تهیه شده و در دسترس شما قرار دارند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل شلوار کتان زنانه را برای شما آماده کرده ایم. به منظور آشنایی بیشتر با این مدل ها و انتخاب از بین آنها با ما همراه شوید.

شلوار کتان زنانه دیجی کالا

اولین تصویر مربوط به یک مدل شلوار کتان تهیه شده به صورت مام استایل به رنگ سبز است. این شلوار با دیزاین کمربند و جیب دیده میشود.

شلوار کتان زنانه مشکی راسته

یک مدل شلوار کتان دخترانه جذب تهیه شده به رنگ سبز با دیزاینی ساده مناسب برای استفاده در استایل های رسمی. ست شده با کتونی سفید.

عکس شلوار کتان دخترانه

شلوار کتان بسیار جذاب تهیه شده به رنگ کرمی به صورت مدل کارگو با کمر کش. این شلوار یک انتخاب عالی برای خانم های علاقه مند به استایل های اسپرت و راحت خواهد بود.

شلوار کتان زنانه راسته دیجی کالا

یک شلوار  زنانه سبز رنگ تهیه شده از پارچه کتان با کیفیت به شکل مام استایل با دیزاین کمر هویجی و بند در قسمت کمر. ست شده با کتونی کرم رنگ و مانتو مشکی.

شلوار کتان دخترانه گشاد

تصویر مربوط به شلوار بگ دخترانه تهیه شده به رنگ مشکی و قهوه ای با دیزاینی ساده و در عین حال بسیار شیک. ست شده با کتونی سفید.

شلوار کتان زنانه مام استایل

این شلوار یک انتخاب عالی برای استایل های اسپرت شما خواهد بود. تهیه شده به رنگ کرمی به شکل مام فیت با دیزاین ساده ست شده با کتونی طوسی مشکی و لباس مشکی.

شلوار کتان دخترانه دمپا

چهار رنگ شلوار تهیه شده از جنس کتان به شکل مام استایل با کمر کشی و دیزاینی ساده. ست شده با کتونی دخترانه سفید.

 شلوار کتان زنانه بگ

شلوار کتان دمپا گشاد زنانه تهیه شده در دو رنگ کرمی و سبز. این شلوار با دیزاین کش در قسمت کمر با کتونی سفید دخترانه ست شده.

مدل شلوار کتان مجلسی

آخرین تصویر مربوط به شلوار کتان سبز رنگ تهیه شده به شکل مام فیت با دیزاینی بسیار ساده است. ست شده با کتونی سفید و لباس مشکی.

همچنین بخوانید:  معرفی پارچه کشمیر + مدل لباس با پارچه کشمیر
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.