۱۰ مدل لباس مجلسی جدید ایرانی و اروپایی + مدل لباس مجلسی لاکچری

مدل لباس مجلسی جدید مدل لباس مجلسی جدید

لباس های مجلسی زنانه همیشه با تنوع بسیار زیادی تهیه شده و در دسترس قرار میگیرند. امروزه هر خانم با هر فرم اندام، سلیقه و سایزی می تواند یک لباس مجلسی مناسب و متناسب با مکان مورد نظر خود پیدا کند. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل لباس مجلسی جدید و به روز میپردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

 مدل لباس مجلسی جدید دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی جدید زنانه تهیه شده به رنگ طوسی به صورت بلند است. این لباس با دیزاین بالاتنه گیپور و پایین تنه تهیه شده از ساتن به شکل کلوش دیده میشود.

 لباس مجلسی زنانه برای عروسی

یک مدل لباس مجلسی جدید تهیه شده از پارچه تمام پولک به رنگ مشکی. این لباس با دیزاین آستین های بلند و چاک در قسمت جلویی دامن لباس دیده میشود.

مدل لباس مجلسی لاکچری

استایلی مجلسی تهیه شده از پیراهن بلند مشکی با بالاتنه تهیه شده از پارچه پولکی به صورت آستین بلند و پایین تنه تهیه شده از ساتن به شکل کلوش.

مدل لباس مجلسی دخترانه

یک مدل لباس مجلسی زنانه تهیه شده از پارچچه لمه به شکل بلند و آستین دار با دیزاین یقه هفتی و چاک در قسمت جلویی دامن ست شده با کفش پاشنه بلند.

مدل لباس مجلسی جدید دخترانه

تصویر مربوط به یک لباس مجلسی تهیه شده به رنگ مشکی است. این لباس بلند و دنباله دار از پارچه مشکی رنگ ساتن تهیه شده و با کفش پاشنه دار نقره ای ست شده.

مدل لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی پوشیده تهیه شده به رنگ کرمی با بالاتنه گیپور همراه سنگ های تزیینی در کنار دامن بلند و کلوش ساتن به شکل دنباله دار. مناسب برای خانم های خوش استایل.

مدل لباس مجلسی جدید 1402

پیراهن مجلسی پوشیده تهیه شده به رنگ سبز یشمی با بالاتنه حریر و پایین تنه کلوش از ساتن.

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

لباس مجلسی دخترانه تهیه شده از پارچه ساتن مشکی بسیار مرغوب با دیزاین سنگ های تزیینی بر روی سینه لباس.

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه

آخرین تصویر مربوط به یک لباس مجلسی تهیه شده به رنگ مشکی به صورت کوتاه و آستین بلند با دیزاین سنگ و نگین های تزیینی در قسمت سینه لباس است.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی بلند لاکچری؛ با این مدل ها بدرخشید
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.