۱۰ مدل ست انگشتر مینیمال شیک دخترانه + پک انگشتر جذاب و ترند

مدل ست انگشتر

پک انگشتر خاص

انگشتر ها جزو جذاب ترین و بهترین زیورآلات برای تکمیل استایل و زیباتر دیده شدن دستان شما هستند. انتخاب یک انگشر متناسب با استایل و سلیقه فرد از چالش هایی است که خانم ها با آن رو به رو هستند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل پک انگشتر میپردازیم. برای آشنایی بیشتر و انتخاب از بین این مدل های شیک و جذاب با ما همراه شوید

پک انگشتر جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل پک انگشتر طلایی رنگ شامل انگشتر هایی با دیزاین متفاوت و تزیین شده با نگین است. این پک شامل پنج انگشتر است.

پک انگشتر بچه گانه

این تصویر مربوط به یکی از ججذاب ترین ک های انگشتر زنانه به رنگ طلایی است. این پک شامل مدل های بسیار متنوع به شکل مینیمال و خاص است.

پک انگشتر دخترانه شیک

اگر به زیورآلات با دیزاین های خاص علاقه دارید این پک فوق العاده منحصر انتخابی عالی برای شما خواهد بود. یک مدل پک انگشتر طلایی رنگ تهیه شده از انگشتر هایی با دیزاین خاص و متنوع.

پک انگشتر باسلام

تصویر مربوط به یک مدل پک انگشتر زنانه تهیه شده به رنگ طلایی از جنس استیل است. این پک شامل هشت انگشتر با دیزاین های خاص و متنوع است.

قیمت پک انگشتر

پنج عدد انگشتر ظریف و دخترانه تهیه شده به رنگ نقره ای به صورت رینگ های متفاوت و یک پروانه دیزاین شده با نگین. مناسب برای دختر خانم های جوان.

پک انگشتر عمده

هفت عدد انگشتر نقره ای زنانه تهیه شده به صورت پک با دیزاین نگین و سنگ های تزیینی سفید. یک انتخاب عالی برای تکمیل استایل شما.

پک انگشتر استیل

انگشتر های دخترانه و طلایی رنگ تهیه شده به صورت آویز دار و بند انگشتی در کنار هم مناسب برای تکمیل استایل های مجلسی و شیک.

پک انگشتر مینیمال

یکی از خاص ترین مدل های انگشتر تهیه شده به رنگ مشکی شامل رینگ های متنوع و انگشتر با نگین های سفید رنگ در کنار هم.

 پک انگشتر دیجی کالا

آخرین تصویر مربوط به یک پک انگشتر تهیه شده به رنگ طلایی و بسیار متنوع از انگشتر های زنانه بسیار به روز و دوست داشتنی.

همچنین بخوانید:  مدل گردنبند مروارید طلا؛ شیک ترین مدل های اکسسوری زنانه
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.