۱۰ مدل لباس شب مجلسی شیک و خاص + لباس شب اروپایی جذاب

مدل لباس شب مجلسی

لباس شب گیپور

انتخاب یک لباس شب شیک در هنگام شرکت در مراسم های مختلف می تواند یکی از چالش هایی باشد که خانم ها الب با آن رو به رو هستند. امروزه با افزایش تنوع در این لباس ها هر کسی با هر سلیقه ای می تواند لباس مورد نظز خود را انتخاب کند. ما امروز در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل لباس شب مجلسی میپردازیم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

لباس شب لمه

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس شب زنانه کوتاه به رنگ بنش است. این لباس ذاب با دیزاین آستین های بلند و سنگ  تزیینی در قسمت سر شانه با کش پاشنه دار ست شده.

لباس شب مجلسی بلند

یک مدل لباس شب مجلسی زنانه بلند تهیه شده به رنگ مشکی از پایین تنه ساتن و بالاتنه با آستین های حریر مشکی همراه با پارچه مشکی.

مدل لباس مجلسی لاکچری

پیراهن مجلسی زنانه تهیه شده به شکل کوتاه به رنگ نانرجی با دیزاین آستین های بلند و کلوش در قسمت سر شانه. این لباس همراه کفش مجلسی ست شده.

لباس شب پوشیده

لباس شب ففوق العاده زیبا سبز رنگ تهیه شده از پارچه کرپ با کیفیت به شکل کوتاه همراه با آستین های کلوش قایقی مانند.

مدل لباس شب ترکیه ای

پیراهن زنانه بلند تهیه شده به رنگ سرمه از پارچه ساتن آمریکایی به شکل دنباله دار. این لباس با آستین های حلقه ای و چاک در قسمت کمر دیزاین شده.

مدل لباس شب برای عروسی

لباس شب دخترانه آبی رنگ تهیه شده به شکل کوتاه با دامن چین دار و آستین های کلوش مانند. این لباس جذاب با کفش پاشنه بلند نقره ای ست شده.

 لباس شب خاص و تک

لباس شب دخترانه تهیه شده از پارچه خامه دوزی با ترکیب رنگ آبی و سفید به شکل کوتاه. این لباس همراه با کفش پاشنه بلند آبی ست شده.

مدل لباس شب مجلسی شیک

پیراهن زنانه مجلسی کوتاه و مشکی  رنگ تهیه شده با دیزاین و طراحی ففوق العاده خاص برای داشتن یک استایل جذاب.

مدل لباس شب مجلسی جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس شب زنانه کوتاه و صورتی رنگ تهیه شده از پارچه کرپ است. ست شده با کفش مجلسی پاشنه بلند.

همچنین بخوانید:  مدل لباس عروس پرنسسی؛ جدیدترین و خاص ترین مدل های اروپایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.