مدل لباس ساتن مجلسی دخترانه و زنانه + لباس ساتن بلند و پوشیده

مدل لباس ساتن مجلسی

مدل لباس ساتن مجلسی کوتاه

پارچه های ساتن یکی از محبوب ترین نوع پارچه ها در تهیه لباس مجلسی هستند. این پارچه های جذاب به دلیل براق بودن و حالت لختی که با خود به همراه دارند برای زیباتر نشان دادن اندام شما یک انتخاب عالی محسوب میشوند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل لباس ساتن مجلسی میپردازیم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس ساتن مجلسی بلند

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس ساتن مجلسی تهیه شده به صورت جذب و کوتاه به رنگ مشکی با دیزاین آویز های نقره ای رنگ در قسمت سرشانه ها است.

 مدل لباس مجلسی ساتن مرلین

پیراهن ساتن مجلسی تهیه شده به رنگ قرمز به صورت بلند با یقه هفتی و آستین های جدا. یک انتخاب عالی و بسیار شیک برای خانم های خوش سلیقه.

لباس مجلسی ساتن بلند و پوشیده

یک مدل لباس مجلسی بلند به رنگ کرمی تهیه شده از پارچه ساتن آمریکایی با دیزاین یقه قایقی و آستین های قرار گرفته بر روی بازو همراه با چاک در قسمت جلوی دامن لباس.

مدل لباس مجلسی ساتن امریکایی دخترانه

پیراهن زنانه بسیار جالبت تهبه شده از پارچه ساتن به رنگ سبز با دیزاین سنگ های تزیینی در قسمت کناری یقه لباس. . تهیه شده به صورت آستین بلند.

لباس مجلسی با ساتن و تور

لباس مجلسی زنانه تهیه شده از بالاتنه به صورت مخمل سبز رنگ و پایین تنه به شکل پارچه ساتن دوخته شده به حالت کلوش. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

لباس مجلسی با پارچه ساتن عاشقی

تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی زنانه تهیه شده از ساتن به صورت کوتاه است. این لباس با بالاتنه آستین بلند به رنگ سبز و پایین تنه تهیه شده از پولک دیده میشود. ست شده با جوراب شلوار و کفش پاشنه بلند مشکی دخترانه.

مدل لباس مجلسی ساتن استین بلند

لباس مجلسی زنانه تهیه شده از پارچه ساتن بسیار با کیفیت به رنگ صورتی با دامن بلند و کلوش و یقه قایقی با دیزاین سنگ های تزیینی در یقه لباس.

لباس مجلسی با پارچه ساتن آمریکایی

پیراهن دخترانه مجلسی دوخته شده از پارچه ساتن سبز رنگ با دامن کوتاه کلوش وبالاتنه با یقه هفتی و دیزاین آستین های پفی و کوتاه.

لباس ساتن مشکی مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک لباس مجلسی تهیه شده از پارچه ساتن به رنگ سبز است. این لباس با آستین های بلند گیپور و دامن کلوش بلند دیزاین شده.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن ساده کوتاه؛ مدل های ژورنالی و ترند های ۲۰۲۴
تاریخ انتشار: شنبه 22 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.