مجموعه مدل های وست پاییزی جدید دخترانه + مدل وست جلو بسته و کوتاه

مدل وست پاییزی

مدل وست جدید

وست ها از آن دسته لباس هایی هستند که افراد می توانند برای خاص تر و منحصر به فرد بودن استایل خود استفاده کنند. این آیتم جذاب هم در استایل های اسپرت و هم رسمی کاربرد دارد. ما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از انواع مدل وست پاییزی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های شیک و دوست داشتنی با ما همراه شوید.

مدل وست کوتاه دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل وسط پاییزی زنانه تهیه شده به صورت کوتاه و جلو بسته از پارچه سفید و مشکی با دیزاین کمربند چرمی. ست شده با شومیز سفید و شال مشکی.

مدل وست کوتاه

یک مدل وسط زنانه مشکی رنگ مناسب برای فصل پاییز تهیه شده از پارچه فوتر به صورت بلند و جلو بسته ست شده با یقه اسکی و شلوار مشکی همراه با نیم بوت قهوه ای رنگ.

مدل مانتو بدون استین کوتاه

وست دخترانه مشکی رنگ تهیه شده از پارچه سوییت ست شده با شومیز سفید رنگ با دیزاین آستین های مچی چرمی و یک کمربند چرمی.

مدل مانتو بدون آستین اینستاگرام

یک مدل وست دخترانه تهیه شده به شکل بافتنی با ترکیب رنگ سفید و کرمی ست شده با شومیز و کتونی سفید در کنار شلوار راسته، کیف و شال کرمی است.

مدل وست جلو بسته

تصویر مربوط به یک مدل وست زنانه تهیه شده رنگ قرمز و مشکی به صورت کوتاه و جلو باز است. ست شده با لباس و شلوار جذب مشکی رنگ.

مدل وست ژاکارد

وست دخترانه بسیار جذاب تهیه شده به شکل جین به صورت کوتاه و جلو باز. این وست با شلوار و هودی ست شده است.

مانتو بدون آستین دیجی کالا

وست پاییزی دخترانه تهیه شده به رنگ کرمی به صورت کوتاه و جلو بسته. ست شده با شومیز سفید و شلوار جین طوسی در کنار نیم بوت های مشکی.

مدل مانتو بدون استین مجلسی

استایلی پاییزی و شیک تهیه شده از وست طوسی رنگ کوتاه و جلو بسته در کنار شلوار جذب و نیم بوت های مشکی رنگ.

 مدل وست جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل وست دخترانه پاییزی تهیه شده به رنگ مشکی به صورت کوتاه و جلو بسته با دیزاین خز وکمربند چرمی است.

همچنین بخوانید:  مدل استایل تابستانی زنانه؛ رو بورس ترین استایل های ۱۴۰۳
تاریخ انتشار: شنبه 22 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.