۱۰ مدل جامدادی فانتزی جدید + جامدادی دخترونه شیک

مدل جامدادی فانتزی

جامدادی جدید

جامدادی یکی از لوازم ضروری برای کودکان و نوجوانان در حال تحصیل است. انتخاب یکی جامدادی زیبا و در عین حال باکیفیت و جادار یکی از مهم ترین انتخاب ها در زمان خرید لوازم التحریر میباشد. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل جامدادی فانتزی میپردازیم. برای آشنایی بیشتر و انتخاب از بین این مدل های جدید و دوست داشتنی با ما همراه شوید.

جامدادی دخترانه اسپرت

اولین تصویر مربوط به یک مدل جامدادی فانتزی دخترانه جدید با رنگبندی جذاب و دیزاین زیپ های درشت است. این جامدادی در پنج رنگ مختلف موجود است.

جامدادی دیجی کالا

چهار مدل جامدادی سفید مشکی تهیه شده به صورت چرمی با دیزاین های مختلف و طراحی های متفاوت. مناسب برای دختر خانم های نوجوان.

جامدادی بزرگ

جامدادی فانتزی فوق العاده جذاب با دیزاین و طراحی به صورت گربه با رنگ های شاد و متنوع دارای یک جیب بزرگ و جادار . انتخابی عالی برای نگهداری وسایل.

جامدادی کتابی

یک مدل جامدادی فانتزی دخترانه تهیه شده به رنگ  بنفش با طراحی به صورت خرگوش. مناسب برای مقطع ابتدایی برای نگهداری وسایل.

جامدادی دخترانه فانتزی

تصویر مربوط به یک مدل جامدادی به رنگ بنفش است. این جامدادی برای تمام مقاطع تحصیلی کاربرد دارد و دارای یک جیب جادار برای نگهداری وسایل است.

جامدادی فانتزی دیجی کالا

جامدادی فانتزی تهیه شده به شکل ساده و در عین حال بسیار زیبا از پارچه نمدی شکل قهوه ای رنگ با دیزاین گلدوزی در قسمت جلویی جامدادی.

 جامدادی شیک

دو مدل جامدادی بنفش و صورتی تهیه شده به صورت مگنتی با طراحی فانتزی به شکل اسب تک شاخ. مناسب برای دخترخانم های مقطع ابتدایی.

جامدادی فانتزی جدید

جامدادی فوق العاده جادار و بسیار زیبا تهیه شده با طراحی فانتزی به شکل فضانورد و اسب تک شاخ در دو رنگ آبی و صورتی. انتخابی عالی برای دختر خانم و پسرهای مقطع ابتدایی.

جامدادی فانتزی دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک جامدادی دخترانه تهیه شده به شکل فانتزی به صورت چرمی در هشت رنگ متنوع و بسیار زیبا.

همچنین بخوانید:  مدل کیف دوشی زنانه مجلسی و اسپرت + مدل چرم و مکرومه
تاریخ انتشار: جمعه 21 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.