۱۰مدل لباس خامه دوزی زنانه و دخترانه + مدل لباس خامه دوزی جلو بسته

مدل لباس خامه دوزی جدید

مدل لباس خامه دوزی جدید زنانه

پارچه های خامه دوزی به تازگی محبوبیت زیادی در بین بانوان به دست آورده اند. این پارچه ها که اغلب در تهیه پیراهن های مجلسی، مانتو ها و شومیز های مختلف استفاده می شوند جزو جذاب ترین دیزاین ها برای استایل شما هستند. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل لباس خامه دوزی جدید میپردازیم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس خامه دوزی جدید دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل  لباس خامه دوزی جدید نارنجی رنگ تهیه شده به شکل کوتاه و جلو باز است. این لباس با کراپ و شلوار سبز ست شده.

 مدل مانتو خامه دوزی جلو بسته

یک مدل پیراهن خامه دوزی دخترانه سفید رنگ مناسب برای استایل های مجلسی تهیه شده به شکل کوتاه با آستین های حلقه ای و دیزاین نوار های سفید رنگ در قسمت لبه لباس.

مدل مانتو خامه دوزی مشکی

مدل لباس خامه دوزی مشکی رنگ و بلند تهیه شده به شکل آستین بلند و کلوش. این لباس جذاب با صندل مشکی ست شده.

مدل مانتو خامه دوزی

یک مدل پیراهن خامه دوزی تهیه شده از پارچه آبی رنگ به شکل بلند و کلوش همراه با آستین های مچی و دیزاین کمربند. ست شده با کتونی سفید دخترانه.

مدل مانتو خامه دوزی دکمه دار

تصویر مربوط به یک مدل پیراهن خامه دوزی جدید به رنگ سبز است. این پیراهن بلند با دامن کلوش و آستین به شکل کش در قسمت مچ دیده میشود. ست شده با کفش و شال به رنگ کرمی.

مدل مانتو خامه دوزی ۱۴۰۲

پیراهن دخترانه با طراحی و دوختی بسیار دوست داشتنی تهیه شده از پارچه خامه دوزی یاسی رنگ با دامن کلوش و آستین های پف دار در قسمت سرشانه.

مانتو خامه دوزی اینستا

شومیز دخترانه زرد رنگ تهیه شده از پارچه ابرو بادی و خامه دوزی در قسمت آستین لباس. با دیزاین یقه قایقی و کش در قسمت یقه ست شده با شلوار کرمی رنگ.

 

همچنین بخوانید:  سرهمی مجلسی دخترانه شیک| با این مدل ها یه استایل به روز داشته باش

مانتو خامه دوزی مشکی طلایی

پیراهن بلند و مشکی رنگ تهیه شده به شکل آستین بلند و کلوش از پارچه خامه دوزی شده.  با دیزاین گلدوزی های زرد رنگ ست شده با صندل سفید.

مدل مانتو خامه دوزی جدید

آخرین تصویر مربوط به شومیز کوتاه و جلو بسته مشکی رنگ تهیه شده از پارچه خامه دوزی است. این شومیز با دیزاین چین در قسمت یقه و آستین لباس دیده می شود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.