مدل شلوار کتان زنانه و دخترانه شیک و جدید مد امسال ۲۰۲۳

مدل شلوار کتان زنانه و دخترانه

شلوار کتانی زنانه شلوار کتان زنانه راسته شلوار کتان دخترانه دمپا

بیشتر افراد احساس راحتی در شلوار جین ندارند و پوشیدن شلوار‌های پارچه‌ای را هم برای ان‌ها زیادی رسمی است از این رو این افراد ترجیح می‌دهند شلوار کتانی زنانه را بپوشند. جنس کتان یک جنس پارچه‌ای است که ضخامت آن از پارچه‌های معمولی بیشتر است و‌ایستایی آن شبیه شلوار‌های جین است. شلوار کتان بسیار پرطرفدار و محبوب است و بعد از شلوار جین پرکاربردترین و رایج‌ترین شلوار‌ها در بین خانم‌ها و آقایان است. شلوار‌های کتان نسبت به مدل‌های جین بسیار مقرون به صرفه هستند و تنوع رنگ بالایی دارند.

راهنمای انتخاب شلوار کتانی زنانه

شلوار کتانی زنانه شلوار کتان زنانه گشاد شلوار کتان کشی راسته زنانه

شلوار کتانی زنانه در دسته لباس‌های کلاسیک و نیمه رسمی قرار دارد. این شلوار در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شود تا امکان استفاده از آن در موقعیت‌های مختلف امکان‌پذیر باشد. راحتی این شلوار نسبت به شلوار جین بیشتر است از این رو برای استفاده روزمره گزینه مناسبی است. جنس کتان مقاومت بالایی در برابر شستشو و اتو زدن مداوم دارد از این رو شما می‌توانید مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند شما طرفدار چه استایلی هستید چون به راحتی می‌توانید از بین مدل‌های مختلف شلوار کتان مدل مناسب خود را پیدا کنید. اما جذابیت شلوار کتان چیزی فراتر از این ویژگی‌ها است و شما می‌توانید با قیمت بسیار کمتری از شلوار جین مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

نقش شلوار کتان در استایل‌های مدرن

نقش شلوار کتان در استایل‌های مدرن شلوار کتان رنگی زنانه قیمت شلوار کتان زنانه

شلوار کتانی زنانه در گذر زمان تغییرات زیادی به خود دیده است اما هیچوقت از صنعت مد خارج نشده است. بلکه هر سال با مدل‌های متنوع و جذابی طراحی شده است. اینکه با کدام مدل شلوار کتان در موقعیت‌های مختلف حاضر شوید روی پرستیژ شما تأثیر زیادی دارد. در استایل‌های مدرن امروزی خبری از یک مدل ثابت نیست و هر فردی با توجه به سبک و سلیقه‌ی خود مدل مناسب را انتخاب می‌کند.

انواع شلوار کتان زنانه موجود در بازار

انواع شلوار کتان شلوار کتان زنانه دیجی کالا قیمت شلوار کتان کش زنانه

انواع شلوار کتان در مدل‌ها مام فیت، ماه استایل، جذب، گشاد و… در استایل‌های مدرن امروزی دیده می‌شود. تمامی این مدل‌ها در محیط‌های مختلف قابل استفاده هستند. چون جنس کتان یک جنس زننده یا بدن نما نیست که نتوان از آن در موقعیت‌های رسمی و مجلسی استفاده کرد.

مدل مجلسی زنانه

شلوار کتان مجلسی شلوار کتان زنانه راسته شلوار کتان دخترانه گشاد

مدل‌های شلوار کتانی زنانه مجلسی همیشه در بین زنان و دختران جوان پر طرفدار بوده است. این شلوار‌ها راسته، جذب یا دمپا هستند و در برخی از موارد روی ان‌ها برخی از تزئینات ظریف کار می‌شود. مثلاً اخیراً روی برخی از شلوار‌های کتان طرح‌های گل یا شکل‌های هندسی خامه دوزی می‌شود که بسیار‌ایده جذاب و خلاقانه‌ای است و با استقبال بسیار زیادی هم همراه بوده است. شلوار‌های مجلسی کتان را می‌توانید زیر انواع تاپ‌ها، شومیز‌ها، و تونیک‌ها، تیشرت‌ها، بلوز‌ها و… بپوشید و در زیباترین حالت ممکن در مجالس حاضر شوید.

مدل رسمی و اداری

شلوار کتانی رسمی شلوار کتان دخترانه دمپا شلوار کتان اسپرت زنانه

برای رفتن به محیط‌های کاری می‌توانید شلوار کتانی زنانه در رنگ‌های خنثی را بپوشید. قرار نیست همیشه استایل شما اداری و با شلوار‌های پارچه‌ای باشد. برخی از مدل‌های شلوار کتان دقیقاً برای موقعیت‌های رسمی طراحی شده است. مثلاً مدل‌های راسته با رنگ‌های خنثی را زیر یونیفرم اداره بپوشید و استایلی جذاب و ساده داشته باشید.

مدل واید یا بگ زنانه

شلوار بگ کتان شلوار کتان زنانه دیجی کالا قیمت شلوار کتان زنانه

شلوار کتانی زنانه مدل واید یا بگ یکی از مدل‌های پر طرفدار در بین دختران است. با شروع تابستان پوشیدن شلوار بگ هم ترند می‌شود. مدل واید گشاد و آزاد است و برای سبک کژوال و روزمره گزینه‌ایده‌آلی است. همچنین این شلوار در بین طرفداران سبک اسپرت هم بسیار محبوب است و در بیشتر دورهمی‌ها دوستانه و تفریحات دوستانه قابل استفاده است.

شلوار دمپا گشاد کتانی زنانه

شلوار دمپا گشاد کتانی زنانه خرید شلوار کتان راسته زنانه شلوار کتان مشکی زنانه دیجی کالا

شلوار دمپا از هر جنسی که باشد یک جای ثابت و قرصی در صنعت مد دارد. شلوار کتانی زنانه دمپا گشاد به اندازه‌ی شلوار دمپا جین محبوب است. اگر رنگبندی شلوار برای شما مهم است و می‌خواهید جنس انتخابی شبیه به جین باشد پس بهتر است مدل‌های کتان را انتخاب کنید. شلوار دمپای کتان برای افراد قد بلند و قد کوتاه مناسب است و اندام را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن نخی بلند؛ مدل های خوشگل و امروزی برای شیک پوش ها

این مدل تا روی زانو جذب است و از قسمت زانو تا دمپا به تدریج گشاد می‌شود. شما هم برای بازار و خیابان گردی می‌توانید این مدل زیبا را بپوشید و هم اینکه برای مهمانی‌ها و جشن‌های تجملاتی و ساده می‌توانید از آن استفاده کنید.

شلوار کتانی مدل باربری زنانه

شلوار کتانی زنانه مدل باربری را بیشتر افراد با مدل نجاری هم می‌شناسند. بیشتر خانم‌ها به دنبال سبک‌های رایج نیستند و می‌خواهند ظاهر متفاوت و در عین حال منحصر به فردی داشته باشند از این رو مدل بابری همان انتخاب جسورانه برای آن‌ها است. بهترین جنسی که می‌توان مدل باربری را روی ان پیاده کرد جنس کتان است. برای شناسایی این مدل از سایر مدل‌ها باید به مشخصه‌ی اصلی این شلوار‌ها که همان وجود جیب‌های متعدد در کناره‌ی شلوار است اشاره کرد.

شلوار‌های باربری را می‌توانید برای پیاده روی، دوچرخه سواری، ورزش در فضای باز، دورهمی دوستانه و… استفاده کنید.

شلوار کتانی مدل لگ یا لوله تفنگی زنانه

شلوار کتان لوله تفنگی

همه ما یک جفت شلوار کتانی زنانه مدل لگ یا لوله تفنگی داریم. این مدل کاملاً جذب است و با انواع استایل‌های مختلف تناسب دارد. جنس کتان استحکام بالایی دارد از این رو در طراحی شلوار‌های مدل لگ به خوبی جوابگو است. مدل‌های جذب را می‌توانید زیر تونیک‌ها و شومیز‌های گشاد بپوشید و یا با یک تی شرت لانگ استایلی اسپرت بسازید.

شلوار کتان مدل مام استایل زنانه

شلوار کتان مدل مام استایل زنانه

شلوار کتانی زنانه مام استایل قدمتی تاریخی دارد اما در چند سال اخیر دوباره در صنعت مد پر رنگ شده و در بین خانم‌ها و اخیراً در بین آقایان هم محبوب شده است. این شلوار در قسمت بالا گشاد است و در قسمت دمپا کمی تنگ می‌شود. در برخی از مدل‌ها کمر کش دار طراحی می‌شود و روی آن‌ها جیب‌های گشاد و پیله دار وجود دارند.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن دخترانه مجلسی کوتاه؛ برای خانم های شیک پوش

شلوار مام استایل را می‌توانید برای هر موقعیتی استفاده کنید و در زیر این شلوار کفش‌های کتانی بپوشید و با یک مانتو یا تیشرت اسپرت استایل خود را کامل کنید. لباس‌های مجلسی روی شلوار‌های مام استایل جلوه چندان زیبایی ندارند چون مام استایل یک سبک نیمه رسمی است.

شلوار کتان گشاد با کمر کشی

شلوار کتان گشاد با کمر کشی

اگر می‌خواهید در شلوار کتانی زنانه احساس راحتی کنید و و ساعت‌ها بدون دغدغه این شلوار را بپوشید حتماً مدل‌های گشاد با کمر کشی را انتخاب کنید. این استایل برای استفاده روزمره فوق‌العاده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 بهمن 1401

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.