۱۰مدل کیف مدرسه دخترانه ابتدایی + کیف مدرسه دخترانه فانتزی

مدل کیف مدرسه دخترانه ابتدایی

"</p

انتخاب یک کوله پشتی جادار و مناسب برای کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که این کیف برای مدت زمانی طولانی به صورت روزانه همراه آن ها خواهد بود. انتخاب یک کیف استاندارد، جادار و در عین حال زیبا جزو موارد مهم در تهیه لوازم مورد نیاز کودکان برای مدرسه است. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل کیف مدرسه دخترانه ابتدایی می پردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل کیف مدرسه دخترانه دبستان

اولین تصویر مربوط به یک مدل کیف مدرسه دخترانه ابتدایی به رنگ بنفش است. این کیف بسیار جا دار با دیزاینی فانتزی و دوست داشتنی تهیه شده.

 کیف مدرسه دخترانه ابتدایی با قیمت

یک مدل کیف مدرسه دخترانه مناسب برای دبستان تهیه شده به رنگ صورتی و بسیار جادار با دیزاین و طراحی به شکل یونیکورن.

کیف مدرسه دخترانه فانتزی

کیف دخترانه بسیار شیک و جذاب تهیه شده به شکلی جا دار و استاندارد با ترکیب رنگ صورتی و آبی در کنار بند های رنگین کمانی مانند. با آویز خرسی.

کیف مدرسه دخترانه دیجی کالا

یک کیف دخترانه مناسب برای مقطع ابتدایی با دیزاینی ساده و دوست داشتنی تهیه شده به رنگ مشکی با گل های صورتی رنگ و آویز عروسکی.

کیف مدرسه دخترانه مشکی

تصویر مربوط به یک مدل کیف مدرسه دخترانه ابتدایی با دیزاینی بسیار جذاب و ترکیب رنگ صورتی، سفید و بنفش است. این کیف با آویز های عروسکی تزیین شده.

کیف مدرسه دخترانه خارجی

ست کیف مدرسه دخترانه همراه با جامدادی به رنگ سرمه ای با دیزاین یونیکورن. تهیه شده به شکلی جا دار و کاملا استاندارد.

کیف مدرسه دخترانه ابتدایی ارزان

کیف مدرسه دخترانه مناسب برای دبستان تهیه شده به رنگ صورتی و دیزاین شده با استفاده از یونیکورن در قسمت جلوی کیف.

کیف مدرسه دخترانه شیک

یک کیف دخترانه  پارچه ای صورتی رنگ تهیه شده به شکل بسیار جا دار با دیزاین فانتزی و عروسکی. انتخابی عالی برای استفاده در محیط مدرسه.

کیف مدرسه دخترانه دبیرستانی جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل کوله پشتی دخترانه بسیار جادار و زیبا تهیه شده به شکلی کاملا استاندارد است. این کوله در دو رنگ صورتی و بنفش موجود است.

همچنین بخوانید:  مدل کوله پشتی ساده؛ مدل های بسیار جا دار و با کیفیت
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.