مدل بلوز شلوار اسپرت جدید + ۱۰ست بلوز شلوار زنانه ترک

مدل بلوز شلوار اسپرت جدید

مدل بلوز شلوار اسپرت جدید مجلسی

لباس های اسپرت امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. نوجوانان و جوانان این سبک استایل را برا استفاده در روزمره ترجیح میدهند. تنوع بالا و مدل های جذاب لباس های اسپرت باعث شده تا هرکسی با هر سبک سلیقه ای لباسی مناسب برای خود پیدا کند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل بلوز شلوار اسپرت جدید میپردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل بلوز شلوار اسپرت جدید دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل بلوز شلوار اسپرت جدید به رنگ سفید است. این بلوز شلوار از شلوار جاگر و بلوز با نوشته های مشکی تهیه شده و با کلاه مشکی و کتونی سفید ست شده.

 ست بلوز شلوار دخترانه اسپرت مجلسی

مدل بلوز شلوار اسپرت جدید آبی رنگ تهیه شده به شکل شلوار بگ آبی ساده در کنار بلوز آستین بلند راه راه با ترکیب رنگ آبی و سفید است.

ست بلوز و شلوار زنانه خانگی

بلوز شلوار اسپرت کرمی رنگ تهیه شده از پارچه بافتنی با دیزاینی فوق العاده شیک. شلوار بگ و بلوز کوتاه آستین بلند. انتخابی عالی برای استایل های پاییزی.

ست بلوز شلوار زنانه ترک

یک مدل بلوز و شلوار اسپرت تهیه شده به رنگ سفید به شکل ست. شامل شلوار بگ و تیشرت ساده گشاد در کنار کتونی سفید دخترانه بسیار دوست داشتنی.

مدل بلوز شلوار دخترانه دوختنی

تصویر مربوط به یک مدل بلوز شلوار به رنگ سفید و مشکی است. این بلوز و شلوار اسپرت و بافتنی با دیزاین نوار های سفید در کناره های شلوار و یقه بلوز دیده میشود. ست شده با کتونی سفید دخترانه.

بلوز شلوار ترک مجلسی

بلوز شلوار آبی رنگ اسپرت دخترانه تهیه شده از بلوز آستین بلند و گشاد در کنار شلوار قد نود. ست شده با کتونی سفید لژ دار و کوله قهوه ای.

بلوز شلوار مجلسی برای عروسی

بلوز و شلوار مشکی رنگ تهیه شده به شکل اسپرت و دخترانه شامل شلوار جاگر مشکی با دیزاین خطوط سفید در کنار ها در کنار بلوز مشکی ست شده با کتونی سفید.

ست بلوز شلوار زنانه مجلسی جدید

استایلی اسپرت و شیک تهیه شده از شلوار بوت کات سبز با نوار های سفید در کنار بلوز سبز آستین بلند ست شده با کفش کتونی دخترانه سفید رنگ.

ست بلوز شلوار دخترانه اسپرت دیجی کالا

آخرین تصویر مربوط به یک مدل استایل شیک و اسپرت دخترانه تهیه شده به رنگ طوسی است. این استایل شامل شلوار بگ و تیشرت گشاد در کنار کلاه نقاب دار است.

همچنین بخوانید:  عکس های انواع شلوار تابستانی؛ شلوار های سبک و راحت مناسب فصل گرما
تاریخ انتشار: پنج شنبه 20 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.