مجموعه مدل های تاپ زیر کت جدید و شیک مدل امسال برای شما

مدل تاپ زیر کت

مدل تاپ زیر کتی

استفاده از تاپ های مجلسی یا ساده در زیر کت ها یکی از روش های ایجاد استایل های شیک و مجلسی برای بانوان است. امروزه تاپ ها با تنوع بسیار زیادی تولید می شوند که باعث شده هرکسی با هر سلیقه ای مدل مورد نظر خود را پیدا کند. ما امروز در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل تاپ زیر کت می پردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل تاپ زیر کت زنانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل تاپ زیر کت به رنگ سفید است. این تاپ با آستین های حلقه ای و پف دار از پارچه کبریتی و کشی تهیه شده.

 مدل تاپ زیر کت مجلسی زنانه

یک مدل تاپ زنانه تهیه شده از پارچه حریر همراه با آستری و دیزاین زنجیر در قسمت یقه لباس. این تاپ در دو رنگ مشکی و سفید تهیه شه و برای استفاده در زیر کت مناسب است.

مدل تاپ مجلسی زیر کتی

تاپ زنانه تهیه شده از پارچه ساتن به رنگ سبز با دیزاینی بسیار ساده و در عین حال شیک به شکل آستین های حلقه ای و یقه هفتی. ست شده با شلوار پارچه ای سفید.

مدل تاپ مجلسی لمه

یک مدل تاپ زنانه صورتی رنگ مناسب برای استفاده در زیر کت با آستین های حلقه ای و یقه کیپ دیزاین شده با زنجیر طلایی در قسمت یقه.

تاپ زیر کت مشکی

تصویر مربوط به یک مدل تاپ زیر کت تهیه شده به شکل مجلسی از پارچه مشکی رنگ با دیزاین گل های سفید و سنگ های تزیینی با آستین های بندی.

تاپ زیر کت زنانه

تاپ زنانه تهیه شده از پارچه گیپور همراه با آستری با دیزاین نگین های نقره ای رنگ در قسمت پایین تاپ و آستین های حلقه ای. موجود در چهار رنگ مختلف و دوست داشتنی.

مدل تاپ زیر مانتو

تاپ کوتاه دخترانه تهیه شده از پارچه کرپ حریر به رنگ خردلی و صورتی با دیزاینی بسیار ساده و آستین های حلقه ای.

تاپ مجلسی شیک در اینستا

تاپ دخترانه تهیه شده از پارچه گیپور سفید با آستری به شکل کوتاه با آستین های حلقه ای. ست شده با کت و شلوار مشکی رنگ.

مدل تاپ اسپرت مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل تاپ سفید رنگ زنانه با آستین های حلقه ای مناسب برای استفاده در زیر کت ست شده با شلوار پارچه ای مشکی رنگ.

همچنین بخوانید:  مدل شومیز های طرحدار زنانه؛ کالکشن شومیز های ترند 2024
تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.