کالکشن جدید مدل لباس مجلسی پولکی برای خانم های خوش سلیقه

مدل لباس مجلسی پولکی

مدل لباس مجلسی پولکی بلند

لباس های مجلسی از تنوع و مدل ها بسیار زیادی تهیه شده و در دسترس ما قرار دارد. امروزه برای زیباتر شدن این لباس ها از آیتم ها مختلفی نظیر پولک یا سنگ های تزیینی استفاده میشود. ما در این مطلب برای آشنایی بیشتر شما آلبومی از انواع مدل لباس مجلسی پولکی را آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

مدل لباس مجلسی پولکی کوتاه

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی پولکی به رنگ مشکی است. این لباس با پایین تنه ساتن و کلوش و بالاتنه تهیه شده از پارچه پولکی به رنگ نقره ای دوخته شده و با کفش پاشنه بلند مشکی ست شده.

 مدل لباس مجلسی پولکی استین دار

یک مدل لباس مجلسی زنانه تهیه شده از پارچه کرپ در قسمت دامن و بالاتنه تهیه شده از پارچه های پولکی مشکی رنگ با دیزاین آستین های پفی حریر.

مدل لباس مجلسی دو تیکه پولکی

پیراهن مجلسی پوشیده تهیه شده از پارچه ساتن به رنگ آبی با دامن کلوش و دنباله دار و بالا تنه با سرشانه کلوش دوخته شده از پارچه پولکی آبی رنگ.

لباس مجلسی پولکی اینستا

لباس مجلسی زنانه تهیه شده از بالا تنه گیپور با پولک های مشکی رنگ و پایین تنه تهیه شده از پارچه ساتن مشکی و کلوش. مناسب برای استفاده در مجالس مختلف.

مدل لباس مجلسی پولکی هفت رنگ

تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی تهیه شده از پارچه پولکی سبز رنگ است. این لباس به شکل کوتاه و جذب با دیزاین آستین های بلند و کلوش در قسمت سر شانه تهیه شده.

مدل لباس مجلسی پولکی بلند جدید

لباس مجلسی بلند زنانه تهیه شده از پارچه مشکی با پولک های نقره ای رنگ به شکل آستین بلند و کاملا پوشیده. انتخابی عالی برای خانم های محجبه.

مدل لباس مجلسی پولکی مشکی

یک مدل پیراهن زنانه مجلسی مشکی رنگ تهیه شده از پارچه مشکی پولکی به شکل آستین بلند و دنباله دار. مناسب برای استایل های خاص و شیک.

مدل لباس مخمل پولکی

استایلی شیک و مجلسی تهیه شده از لباس جذب بالاتنه ساتن به رنگ نقره ای به شکل آستین بلند در کنار دامن تهیه شده از پارچه پولکی به رنگ نقره ای.

لباس مجلسی بالاتنه پولکی پایین ساده

آخرین تصویر مربوط به یک لباس مجلسی کوتاه تهیه شده از بالا تنه حریر با آستین های پفی و پایین تنه تهیه شده از پارچه پولکی به رنگ سبز.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی نقره ای؛ با این مدل ها در هر مراسمی بدرخشید
تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.