۱۰مدل کالج زنانه مجلسی +کفش کالج دخترانه اسپرت جدید

مدل کالج زنانه

کفش کالج دخترانه مجلسی

کفش های کالج از شیک ترین نوع کفش های زنانه هستند. از این کفش ها هم در استایل های مجلسی و هم در استایل های روزمره میتوان استفاده گرد. راحتی و سبک بودن این کفش ها خود ار دلایل محبوبیت بسیار زیاد آنها در بین بانوان است. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل کفش کالج زنانه می پردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

خرید کفش کالج زنانه ارزان

اولین تصویر مربوط به یک مدل کالج زنانه با دیزاینی ساده به شکل سگک طلایی رنگ بر روی کفش است. این کالج در دو رنگ کرمی و سفید موجود است.

کفش کالج دخترانه اسپرت

کالج زنانه با دیزاین و طراحی بسیار ساده مناسب برای خانم های علاقه مند به استایل های ساده و در عین حال شیک. تزیین شده با یک پاپیون کوچک موجود در سه رنگ مختلف.

قیمت کفش کالج زنانه

یک مدل کالج سفید رنگ دخترانه با دیزاین بند و منگوله سبز رنگ در قسمت رویه کفش. این کالج دوست داشتنی یک انتخاب عالی برای استایل های شیک شما خواهد بود.

کالج دخترانه شیک

کالج صورتی رنگ تهیه شده با شکلی بسیار ساده با سگک نقره ای رنگ و نگین دار. این کفش انتخابی عالی برای استایل های روزمره شما خواهد بود.

کفش کالج زنانه پاشنه دار

تصویر مربوط به یک مدل کفش زنانه کرمی رنگ با زیره تخت و دیزاین بند های گره ای در لا به لای سگک نقره ای رنگ. مناسب برای خانم های خوش استایل.

کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه

یک مدل کالج زنانه مشکی رنگ تهیه شده از چرم به شکل پاشنه دار و نوک تیز. این کفش با پاپیون در قسمت جلویی دیزاین شده. کفشی مناسب برای استفاده در استایل های رسمی و مجلسی.

 جدیدترین کفش کالج زنانه

کالج زنانه قهوه ای رنگ و بسیار زیبا تهیه شده به صورت دست دوز با دیزاین تکه های چرم قرار گرفته در لبه کفش و به شکل پاپیون در قسمت جلویی کفش.

مدل کالج زنانه شیک

مدلی بسیار شیک و آبی رنگ با دیزاین سگک طلایی بر روی کفش. این کالج دوست داشتنی برای استایل های روزمره شما مناسب خواهد بود.

مدل کالج زنانه جدید

آخرین تصویر مربوط به یک کالج مشکی رنگ زنانه با دیزاینی به شکل لژ بلند در قسمت زیره کفش و سگک طلایی رنگ قرار گرفته در قسمت رویه کفش.

همچنین بخوانید:  مدل کتونی لژدار سفید دخترانه؛ مناسب استفاده روزمره و رانینگ
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.