۱۰مدل کفش طبی زنانه تخت و پاشنه دار + کفش طبی زنانه پاییزی

مدل کفش طبی زنانه

بهترین کفش طبی زنانه در تهران

کفش های طبی مناسب ترین انتخاب برای داشتن کفش هایی سبک و در عین حال راحت و زیبا هستند. این کفش ها که اغلب از چرم طبیعی تهیه میشوند برای ایجاد راحتی در ناحیه کمر و پای افراد بسیار مناسب هستند. از این کفش ها بیشتر خانم هایی که برای مدت زمان طولانی سرپا هستند استفاده میکنند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل کفش طبی زنانه آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های شیک با ما همراه شوید.

قیمت کفش طبی زنانه تبریز

اولین تصویر مربوط به یک مدل کفش طبی زنانه تهیه شده از چرم طبیعی با دیزاینی بسیار ساده است. این کفش در دو رنگ مختلف در دسترس شما قرار دارد.

کفش طبی زنانه پاشنه دار

کفش طبی زنانه تهیه شده از چرم طبیعی به شکلی بسیار مقاوم و دست دوز. این کفش در سه رنگ قهوه ای، طوسی و مشکی در دسترس شما قرار دارد.

بهترین کفش طبی زنانه دیجی کالا

یک مدل کفش طبی زنانه چرمی به رنگ مشکی با دیزاینی ساده و در عین حال بسیار شیک. انتخابی عالی برای خانم هایی با استایل های خاص و جذاب.

حراج کفش طبی زنانه

کفش زنانه تهیه شده به شکل طبی به رنگ مشکی از چرم کاملا طبیعی با زیره بسیار نرم. مناسب برای خانم هایی که مدت زمان طولانی سر پا هستند.

کفش طبی زنانه تابستانی

یک مدل کفش طبی مشکی و قهوه ای رنگ تهیه شده از چرم با زیره تخت و دیزاین چسبی مانند در قسمت روی کفش. مناسب برای ست شدن در استایل های رسمی.

 کفش طبی ارتوپدی زنانه

تصویر مربوط به یک مدل کفش زنانه طبی و فوق العاده راحت بهرنگ مشکی است. این کفش از جنس چرم تولید شده و زیره فوق العاده نرم آن باعث راحتی پاهای شما خواهد شد.

مدل کفش طبی زنانه شیک

کفش زنانه طبی به رنگ مشکی تهیه شده از جنس ورنی با دیزاینی فوق العاده ساده و در عین حال بسیار شیک. این کفش برای استفاده در انواع استایل ها کاربرد دارد.

قیمت کفش طبی ارتوپدی زنانه

کالج طبی بسیار راحت با دوختی مقاوم و دیزاینی جذاب موجود در شش رنگ مختلف. از این کفش در استایل های روزمره خود استفاده کنید.

کفش طبی

آخرین تصویر مربوط به یک کفش طبی و قهوه ای رنگ زنانه است. این کفش بسیار راحت با تکه های چرم به صورتی بسیار جذاب تزیین شده.

همچنین بخوانید:  مدل کیف زنانه جدید مجلسی؛ مناسب خوش سلیقه ها
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.