۱۰ مدل مانتو عقد شیک + مدل لباس عقد محضری اینستا

مدل مانتو عقد

لباس عقد محضری شیک

در زمان برگزاری مراسم عقد عروس خانم ها می توانند از انواع آیتم هایی مثل پیراهن های بلند و کوتاه و همینطور مانتو برای استایل خود استفاده کنند. مانتو هایی تزیین شده و بسیار خاص که برای این مراسم طراحی و دوخته میشوند. ما در این مطلب آلبومی از انواع   مدل مانتو عقد را برای شما آماده کرده ایم. برای آشنایی بیشتر و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

لباس عقد محضری رنگی

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو عقد تهیه شده به رنگ سفید به صوت کوتاه و جلو باز است. این مانتو با استفاده از پولک های نقره ای رنگ دیزاین شده.

لباس عقد محضری با حجاب

استایلی بسیار شیک و خاص شامل مانتو سفید محضری شلوار دمپا گشاد و کی سفید رنگ است. در این استایل مانتو با استفاده از کمربند و آستین های پفی دیزاین شده.

مانتو عقد محضری دیجی کالا

مانتو زنانه کوتاه با دیزاین دنباله حریر در قسمت پشتی مانتو ست شده با شلوار راسته سفید و کفش پاشنه بلند کرمی رنگ. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

 مدل لباس عقد محضری اینستا

مانتو زنانه مناسب برای مراسم عقد به رنگ سفید تهیه شده از ژاکارد با آستین های کلوش و ست شده با شلوار دمپا گشاد و کفش پاشنه بلند.

لباس عقد محضری 1402

تصویر مربوط به یک مدل مانتو آبی رنگ مناسب برای مراسم عقد با دیزاینی شبیه به شنل است. در این مدل مانتو با استفاده از طراحی های سفید و شلوار راسته ست شده.

لباس مناسب عقد محضری برای مهمان مدل مانتو برای عروسی رفتن لباس عقد محضری ۱۴۰۱ مدل لباس عقد محضری اینستا مانتو عقد محضری دیجی کالا لباس عقد محضری با حجاب لباس عقد محضری رنگی لباس عقد محضری شیک

 

استایلی مجلسی به رنگ طوسی تهیه شده از مانتو کوتاه شنل مانند شلوار راسته طوسی و کفش پاشنه بلند کرمی رنگ. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

 لباس مناسب عقد محضری برای مهمان

مانتو کرمی رنگ مناسب برا عقد تهیه شده به شکل کوتاه با آستین هایی با دیزاین طرح های سنتی ست شده با شلوار دمپا گشاد به رنگ کرم و شال کرمی.

مدل مانتو عقد بلند

یک مدل مانتو تهیه شده برای مراسم عقد به شکل کوتاه با آستین های خاص و ست شده با شال و شلوار مشکی رنگ. انتخابی عالی برای عروس خانم ها.

مدل مانتو عقدی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو زنانه عقدی به رنگ نباتی است. این مانتوی بسیار شیک با شلوار بوت کات و شال نباتی ست شده.

همچنین بخوانید:  مدل اورال مجلسی زنانه؛ مدل های جنجالی سال ۲۰۲۴ را انجا ببینید
تاریخ انتشار: شنبه 15 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.