۱۰مدل شال و کیف ست مجلسی + شال و کیف ست جدید

مدل شال و کیف ستست کیف و روسری در تهران

استفاده از آیتم های ست می تواند یکی از راه های بسیار عالی و کاربردی برای داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد باشد. شال و  کیف های ست نیز یکی از این موارد هستند که به تازگی محبوبیت زیادی در بین بانوان به دست آورده اند. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل شال و کیف ست می پردازیم. برای آشنایی بیشتر و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

 

تولیدی ست شال و کیف

اولین تصویر مربوط به یک مدل شال و کیف ست است. در این مدل از پارچه هایی با طراحی شلوغ برای دیزاین و زیبایی شال و کیف استفاده شده.

 

قیمت ست کیف و روسری سنتی دیجی کالا

یک مدل شال زنانه به رنگ مشکی و قهوه ای طراحی شده به همراه کیف کرمی دخترانه مشاهده میشود. انتخابی عالی برای استایل های پاییزی.

 

ست کیف و کفش و روسری مجلسی

شال زنانه مشکی رنگ تهیه شده از پارچه بافتنی با ترکیب رنگ کرمی و مشکی ست شده با کیف دستی ست با شال. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

ست کیف و روسری ارزان

یک مدل شال زنانه تهیه شده به رنگ سفید و مشکی با دیزاین طرح های شیک در لبه شال ست شده با کیف مشکی رنگ با طراحی های یکسال با شال.

ست کیف و روسری دیجی کالا

تصویر مربوط به یک مدل شال و کیف ست به رنگ سبز است. این شال و کیف با دیزاین برگ های سبز رنگ در قسمت های مختلف دیده می شود.

ست شال و کیف مجلسی

روسری زنانه تهیه شده از ساتن با ترکیب رنگ مشکی و قهوه ای ست شده با کیف دخترانه با طراح هایی شبیه به شال. مناسب برای استفاده در استایل های رسمی.

 شال و کیف ست جدید

یک مدل روسری زنانه ساتن به رنگ مشکی تهیه شده از پارچه گلدار با گل های صورتی ست شده با کیف دستی با دیزاین سگک نقره ای رنگ.

مدل شال و کیف ست سنتی

کیف دستی دخترانه تهیه شده به رنگ سفید با بند کوتاه و سگک طلایی رنگ در کنار یک مدل شال زنانه با لبه دوزی های طلایی رنگ. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل شال و کیف ست دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک شال آبی رنگ ست شده با کیف دخترانه به همین رنگ. این کی و شال با شومیز دخترانه سفید ست شده.

همچنین بخوانید:  بلوز و شلوار ست مجلسی فوق العاده شیک و زیبا برای یک استایل به روز
تاریخ انتشار: شنبه 15 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.