۱۰ مدل مانتو شلوار مجلسی کرپ + مانتو شلوار شیک لاکچری

مدل مانتو شلوار مجلسی

مانتو شلوار مجلسی کوتاه

استفاده از مانتو شلوار ها در زمان شرکت در مراسم های مختلف یکی از بهترین راه ها برای داشتن استایلی خاص و دوست داشتنی است. این ست های جذاب و پر تنوع برای هرکسی با هر سبک و سلیقه ای مناسب خواهند بود. ما امروز در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل مانتو شلوار مجلسی میپردازیم. برای آشنایی بیشتر و انتخاب از بین این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

مانتو شلوار ست مجلسی اینستاگرام

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو شلوار مجلسی به رنگ مشکی است. این استایل جذاب شامل مانتو مشکی کوتاه و جلو باز در کنار شلوار دمپا گشاد  و کفش پاشنه بلند مشکی است.

مانتو شلوار شیک مجلسی

یک استایل مجلسی بسیار جذاب شامل شلوار دمپا گشاد مشکی و مانتو کوتاه و جلو باز با دیزاین لبه دوزی های کرمی است. این استایل جذاب با کیف دستی و شال مشکی ست شده.

مانتو شلوار ست تابستانی

مانتو زنانه کوتاه تهیه شده از پارچه با طرح های سنتی و ست شده با شلوار دمپا گشاد مشکی رنگ. انتخابی عالی برای خانم هایی با استایل های شیک.

مانتو شلوار مجلسی مشکی

مانتو زنانه بسیار خاص و شیک تهیه شده از پارچه سنتی سید و مشکی به شکل کوتاه و ست شده با شلوار دمپا گشاد و کیف دستی مشکی رنگ.

مانتو شلوار شیک لاکچری

استایل مجلسی تهیه شده از مانتو و شلوار مشکی رنگ. این استایل شامل مانتو مشکی کوتاه با شلوار دمپا گشاد است که با کیف دستی و شال مشکی تکمیل شده.

مدل مانتو شلوار مجلسی کرپ

مانتو کوتاه سنتی زنانه با لبه دوزی های مشکی رنگ ست شده با شلوار راسته پارچه ای مشکی. این استایل شیک با کیف و کفش مشکی ست شده.

 مانتو شلوار شیک بیرونی

مانتو شلوار زنانه رسمی تهیه شده به رنگ مشکی شامل مانتو کتی کوتاه و دکمه دار در کنار شلوار دمپا گشاد و شال مشکی رنگ.

مدل مانتو شلوار مجلسی مشکی

استایلی شیک و خاص تهیه شده از مانتو شلوار سرمه ای رنگ. این استایل شامل مانتو سنتی و شلوار دمپا گشاد در کنار کیف و شال تهیه شده به رنگ مشکی است.

مدل مانتو شلوار مجلسی کرپ

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو شلوار مجلسی کرمی رنگ است. مانتو این ست به شکل کوتاه دوخته شده و شلوار آن به حالت گشاد و قد ۹۰ دیده میشود.

همچنین بخوانید:  مدل لباس ساتن استین پفی؛ لباس های فوق العاده جذاب و خاص مناسب خانم های خاص پسند
تاریخ انتشار: جمعه 14 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.