۱۰ مدل آینه کنسول ساده و طرح دار + آینه کنسول چوبی جهیزیه

مدل آینه کنسول

مدل اینه کنسول ساده

داشتن منزلی زیبا برای هر خانمی از اهمیت زیادی برخوردار است. استفاده از لوازم و دکوری های به روز خود یک راه حل عالی برای داشتن دکوراسیونی شیک در منزل شما خواهد بود. آینه کنسول ها در کنار میزتلویزیون یکی از این دسته وسایل هستند که تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل آینه کنسول را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر و انتخاب از بین این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

قیمت آینه کنسول ارزان

اولین تصویر مربوط به یک مدل آینه کنسول تهیه شده به سبکی بسیار مدرن است. این کنسول دارای چند کشو و کمد بوده و به رنگ سبز تهیه شده. آینه آن نیز به شکل گرد بر روی دیوار وصل شده.

آینه کنسول مدرن

یک مدل کنسول با ترکیبی از رنگ سفید و چوب دارای دو کشو و دو کمد همراه با دو آینه تهیه شده در حالت هایی خاص. انتخابی عالی برای دیزاین منزل.

اینه کنسول جدید دیجی کالا

آینه کنسول چوبی بسیار شیک دارای چهار کمد برای نگهداری وسایل و سه عدد آینه لوزی شکل نصب شده بر روی دیوار. دیزاین شده با دکوری های مختلف.

قیمت اینه کنسول اسپرت

آینه کنسول تهیه شده از چوب با دیزاینی بسیار کلاسیک و شیک همراه با آینه بیضی شکل. مناسب برای خانه هایی با دیزاین کلاسیک.

اینه کنسول شیک

تصویر مربوط به یک مدل آینه کنسول تهیه شده به حالت مدرن است. این کنسول مشکی رنگ با دیزاین های طلایی همراه آینه دایره ای شکل خود محیط خانه شما را زیباتر میکند.

آینه کنسول چوبی جدید

کنسول تهیه شده به رنگ مشکی شامل کمد برای نگهداری وسایل با دستگیره های طلایی رنگ و آینه مربعی شکل با قاب مشکی.

 جدیدترین آینه کنسول 2023

آینه کنسول بسیار شیک برای تکمیل دیزاین منزل تهیه شده از چوب و کمد های بسیار کاربردی در کنار آینه مستطیلی شکل وصل شده به دیوار.

مدل آینه کنسول شیک

آینه کنسول با دیزاینی مدرن تهیه شده به رنگ سفید و چوب در کنار هم به حالت بیضی مانند در کنار آینه متصل شده به دیوار بالایی کنسول.

مدل آینه کنسول چوبی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل آینه کنسول با دیزاین کلاسیک تهیه شده از چوب قهوه ای رنگ است. این کنسول در کنار یک آینه با دیزاینی بسیار شیک دیده میشود.

همچنین بخوانید:  راه های ساده تمیز کردن هود + ساخت محلول پاک کننده چربی هود
تاریخ انتشار: جمعه 14 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.