۱۰ مدل دستبند و انگشتر طلا + ست دستبند و انگشتر کارتیر

مدل دستبند و انگشتر

ست دستبند و انگشتر کارتیر

زیورآلات از جذاب ترین قسمت های استایل بانوان هستند. تنوع و گستردگی در آنها باعث شده تا هر خانمی با هر نوع و سبک سلیقه ای مدلی متناسب و مناسب با استایل خود را پیدا کند. دستبندها و انگشتر ها به عنوان محبوب ترین نوع زیورآلات شناخته میشوند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل دستبند و انگشتر ست را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های شیک و دوست داشتنی با ما همراه شوید.

قیمت ست دستبند و انگشتر طلا زنانه جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل دستبند و انگشتر طلا با دیزاین نگین های نقره ای رنگ قرار گرفته در اطراف قسمت طلایی رنگ است.

ست دستبند و انگشتر نقره

یک مدل دستبندو انگشتر بسیار شیک با دیزاینی فوق العاده جذاب به شکل نگین های سبز رنگ در کنار نگین های ریز نقره ای رنگ. این ست از دستبند و انگشتر طلایی رنگ تهیه شده.

ست دستبند و انگشتر مردانه

این ست دوست داشتنی انتخابی عالی به عنوان هدیه برای نزدیکان شما خواهد بود. انگشتر و دستبند طلایی رنگ با دیزاین موج مانند در کنار نگین های نقره ای کوچک قرار گرفته در قسمت وسط دستبند و انگشتر.

ست دستبند و انگشتر طلا زنجیری

اگر به دستبند و زیورآلات با دیزاین های خاص علاقه دارید این ست جذاب برای شما مناسب خواهد بود. ست دستبند و انگشتر طلایی رنگ با دیزاین نگین های نقره ای رنگ و حفره های قرار گرفته بر روی دستبند و انگشتر.

جدیدترین ست دستبند و انگشتر طلا

تصویر مربوط به یک مدل دستبند و انگشتر طلایی رنگ با دیزاین گره مانند است. این ست جذاب با استفاده از نگین های قرار گرفته بر روی انگشتر و دستبند تزیین شده.

ست دستبند و انگشتر طلا دیجی کالا

این ست دوست داشتنی به رنگ طلایی برای استفاده در استایل های روزمره و مجلسی شما مناسب خواهد بود. این دستبند با آویز جذابی که دارد برای خانم های جوان مناسب خواهد بود.

 قیمت ست دستبند و انگشتر طلا

اگر به زیورآلات ساده علاقه دارید این ست برای شما پیشنهادی مناسبی خواهد بود. دستبند و انگشتر طلایی رنگ با دیزاینی ساده به شکل حلقه های ساده و صاف.

مدل دستبند و انگشتر ست

دستبند و انگشتر طلایی رنگ با دیزاین حکاکی های بسیار زیبا برای عروس خانم های جوان نیز مناسب خواهد بود. از این دستبند و انگشتر در استایل های مجلسی و شیک خود استفاده کنید.

مدل دستبند و انگشتر طلا

آخرین تصویر مربوط به یک مدل دستبند و انگشتر به رنگ طلایی رنگ با دیزاین نگین و حکاکی های جذاب خواهد بود. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه و شیک پوش.

همچنین بخوانید:  معرفی بهترین مدل های گوشواره زنانه جدید طلا با تصاویر باکیفیت
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.