‍۱۰ مدل سارافون و شلوار زنانه مجلسی + سارافون و شلوار گشاد

مدل سارافون و شلوار

سارافون شلوار زنانه

سارافون ها از آن دسته لباس هایی هستند که هر خانمی با هر سبک استایلی می تواند از آنها استفاده کرد. سارافون ها که اغلب به صورت ست با شلوار یا دامن تهیه میشوند برای استفاده در استایل های مجلسی، روزمره و حتی اسپرت میتوانند کاربردی و مناسب باشند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل سارافون و شلوار میپردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل های دوست داشتنی با ما همراه شوید.

مدل سارافون شلوار ست دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل سارافون و شلوار زنانه به رنگ مشکی است. سارافون این ست با دیزاین پارچه سنتی و شلوار آن به شکل دمپا گشاد دوخته شده.

مدل سارافون و شلوار مجلسی

تصویر مربوط به یک مدل ست ججذاب سارافون شلوار با ترکیب رنگی سفید و بنفش است. سارافون تابستانی بنفش ست شده با شلوار، شومیز و شال سفید در کنار هم.

سارافون و شلوار گشاد

تصویر مربوط به یک مدل سارافون ست شده با شلوار به رنگ مشکی است. این ست جذاب و بسیار شیک با شال و کفش صورتی و شومیز مشکی رنگ زیر سارافون ست شده.

سارافون شلوار ست

سارافون شلوار دخترانه و زنانه بسیار خاص تهیه شده از پارچه کرمی رنگ به صورت بلند و جلو باز ست شده با شلوار، شومیز و کیف سفید.

سه تیکه شومیز شلوار سارافون

تصویر مربوط به یک مدل ست جذاب سارافون و شلوار به رنگ صورتی است. این ست شامل سارافون کوتاه و جلو باز با دیزاین کمربند در کنار شلوار راسته پارچه ای دیده می شود.

مدل سارافون شلوار خانگی

ست سارافون بلند و جلو باز با شلوار پارچه ای جذب دمپا پاکتی در کنار شومیز، شال، کفش و کیف سفید رنگ. انتخابی عالی برای استایل های رسمی.

 ست سارافون و شلوار و شومیز

یک سارافون ست شده با شلوار به رنگ طوسی و مجلسی به شکل سارافون کوتاه و جلو بسته در کنار شلوار دمپا گشاد، شال مشکی و شومیز سفید.

مدل سارافون و شلوار ست

زیبایی و راحتی این استایل باعث محبوبیت بیش از حد آن در بین خانم ها شده. ست سارافون و شلوار به رنگ طوسی در کنا شومیز سفید و شال و کتونی مشکی.

مدل سارافون و شلوار جدید

آخرین تصویر مربوط به یک سارافون زرشکی رنگ بلند و جلو بسته در کنار شلوار راسته دمپا پاکتی است. این سارافون و شلوار با شال زرشکی و شومیز سفید ست شده.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن بلند مجلسی زنانه؛ مدل های ژورنالی و بسیار شیک
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.