۱۰مدل رنگ مو فانتزی دخترانه پایین مو + رنگ یخی و بنفش

مدل رنگ مو فانتزی

 رنگ فانتزی دخترانه پایین مو

داشتن موهایی جذاب برای خانم ها همیشه یکی از آیتم های مهم زیبایی محسوب میشود. امروزه رنگ موهای فانتزی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و به نوعی جزو ترند ها در دیزاین موها محسوب میشوند. این رنگ ها بر روی دکلره ایجاد میشوند. ما برای آشنایی بیشتر شما آلبومی از انواع مدل رنگ مو فانتزی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

رنگ مو فانتزی دخترانه جلو مو

اولین تصویر مربوط به یک مدل رنگ مو فانتزی است. این رنگ مو بر روی موهای صاف و بلند ایجاد شده رنگ دودی مانند ایمن مدل باعث ایجاد یک حالت جذاب بر روی موها شده.

رنگ فانتزی روی موی مشکی

دیزاین مو به شکل رنگ مو فانتزی به رنگ بنفش ایجاد شده در قسمت زیر موها. این سبک دیزاین بیشتر در بین نوجوانان محبوب است.

رنگ مو فانتزی بدون دکلره

یک مدل رنگ مو فانتزی قرمز رنگ انجام شده به شکل هایلایت بر روی موهای کوتاه. این دیزاین یکی از شیک ترین انتخاب ها برای خانم های جوان و خوش سلیقه خواهد بود.

 

 

رنگ موی فانتزی طبیعی  

اگر به رنگ موهای فانتزی علاقه دارید این مدل برای شما مناسب خواهد بود. رنگ مو صورتی بر روی موهای قهوه ای رنگ به شکل آندر هیر قرار گرفته در قسمت زیر موها.

رنگ فانتزی پایین مو

تصویر مربوط به یک رنگ مو فانتزی صورتی رنگ کوتاه انجام شده بر روی موهای صاف و بر روی قسمت رویی موها. رنگی بسیار جذاب برای داشتن یک استایل عالی.

رنگ فانتزی جلوی مو

یکی از خاص ترین رنگ موها مربوط به این مدل است. این رنگ مو در قسمت زیری موها انجام شده و رنگ آن به شکل صورتی و آبی پاستیلی است.

رنگ مو فانتزی یخی

یک رنگ مو صورتی فانتزی انجام شده  به شکل هایلایت بر روی قسمت رویی موها. این دیزاین انتخابی عالی برای خانم های جوان خواهد بود.

 رنگ موی فانتزی هایلایت

آخرین تصویر مربوط به یک مدل دیزاین مو به شکل هایلایت های آبی رنگ در لا به لای مو ها است. این هایلایت ها بر روی موهای دکلره شده ایجاد شده.

همچنین بخوانید:  چطور جوش های صورت را از بین ببریم؟+ درمان جوش صورت
تاریخ انتشار: سه شنبه 4 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.