۱۰مدل کفش عروس راحت و سبک + مدل پاشنه بلند و خاص

مدل کفش عروس

مدل کفش عروس بدون پاشنه

جزئیات و تمام آیتم ها در استایل های عروس خانم های جوان از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مورد توجه ترین و اصلی ترین قسمت های مربوط به استایل عروس خانم ها کفش است. کفش عروس باید راحت و در عین حال زیبا باشد، زیرا این کفش ها برای ساعت های طولانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل کفش عروس برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شود.

مدل کفش عروس جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل کفش عروس سفید رنگ تهیه شده از پارچه گیپور مانند و پاشنه بلند است. این کفش بسیار جذاب برای شما زیبایی و راحتی را با هم به همراه خواهد داشت.

کفش عروس پاشنه بلند

ست کیف و کفش عروس با دیزاینی مدرن و بسیار خاص از برند محبوب زارا. انتخابی عاقلانه و جذاب برای عروس خانم های دوست داشتنی برای استایلی به یادماندنی.

کفش عروس برای عقد

یک مدل کف مناسب برای عروس خانم های جوان و خوش سلقه تهیه شده به رنگ نقره ای با دیزاین سنگ های تزیینی و پاشنه بلند است.

کفش عروس پاشنه بلند سفید

یکی از به روز ترین مدل های کفش مناسب برای عروس تهیه شده به رنگ سفید با دیزاین منجوق و مهره های نقره ای رنگ استفاده شده بر روی قسمت جلویی کفش ها.

کفش عروس شیک

کفش کرمی ساتن مناسب برای عروس خانم های جوان با استایلی شیک و به روز همراه با دیزاین پاشنه باریک و نگین در قسمت جلویی کفش. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

کفش عروس اسپرت

کفش عروس با طراحی و دیزاینی فوق العاده خاص به شکل پاشنه بلند و جلو باز با دیزاین مروارید های کار شده در قسمت رویی کفش. یکی از خاص ترین دیزاین های موجود.

کفش عروس پاشنه کوتاه

کفش مناسب برای عروس خانم های جوان تهیه شده از پارچه توری شکل با دیزاین مروارید و گل در قسمت رویه کفش در کنار پاپیون های توری شکل در قسمت مچ کفش.

زیباترین کفش عروس

اگر از طرفداران استایل های ساده و در عین حال زیبا و راحت هستید این مدل کفش برای شما انتخابی مناسب خواهد بود. کفش عروس سفید رنگ با پاشنه کوتاه و پهن و دیزاین نگین.

 کفش عروس راحت

آخرین تصویر مربوط به یکمدل کفش عروس با دیزاینی بسیار خاص به شکل مروارید و تاریخ دوخته  شده در قسمت جلویی کفش. مناسب برای خانم هایی با سلیقه خاص.

همچنین بخوانید:  مدل کفش مجلسی گلدار؛ شیک ترین مدل های سال را اینجا ببینید
تاریخ انتشار: جمعه 31 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.