بارانی زنانه شیک و خاص بلند و کوتاه + مدل پاییزی ترک

بارانی زنانه

 حراج اینترنتی بارانی زنانه

پارچه های شمعی یکی از کاربردی ترین پارچه ها در لباس های پاییزی  و زمستانی هستند، اما بیشترین کاربرد آنها هنگام دوخت بارانی های زنانه است. بارانی ها یکی از پرطرفدار ترین لباس های پاییزی زنانه هستند که به شکل کوتاه و بلند با دیزاین و طراحی های مختلف تهیه و دوخته میشوند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل بارانی زنانه برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

فروش بارانی زنانه ترک

اولین تصویر مربوط به یک مدل بارانی زنانه دوخته شده به شکل کوتاه و جلو باز به رنگ طوسی است. این مدل بارانی با دیزاین کمربند در لبه آستین ها تزیین شده.

بارانی زنانه کوتاه

مدل بارانی دوخته شده به شکل کوتاه و جلو باز مناسب برای خانم های خوش سلیقه. این مدل در رنگ سبز، مشکی، نارنجی و سفید موجود است.

بارانی زنانه جدید

 

با استفاده از این مدل بارانی استایلی شیک و جذاب برای خود ایجاد کنید. بارانی زنانه بلند و جلو باز سفید ست شده با شلوار، کلاه و کتونی سفید رنگ.

بارانی زنانه شیک جدید

رنگ خاص این بارانی باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند. بارانی زنانه شکلاتی رنگ دوخته شده به شکل بلند و جلو باز با دیزاین کمربند در لبه آستین ها.

 بارانی زنانه شیک

استایلی شیک و اسپرت با استفاده از یک مدل بارانی جلو بسته و کوتاه به رنگ قهوه ای ست شده با شلوار جذب مشکی و کلاه خاکستری.

بارانی زنانه دیجی کالا

یک مدل بارانی دخترانه طوسی رنگ دوخته شده از پارچه شمعی به شکل کوتاه و جلو باز. این مدل بارانی با شلوار مام استایل و شال کالباسی ست کرده.

خرید بارانی زنانه ارزان

استایلی بسیار شیک و جذاب تشکیل شده از بارانی بلند و جلو بسته کرمی رنگ در کنار شلوار جذب چرم و نیم بوت های پاشنه بلند و مشکی زنانه.

بارانی زنانه بلند

اگر به استایل های اسپرت علاقه دارید این بارانی بسیار دوست داشتنی برای شما مناسب خواهد بود. بارانی زنانه بلند و کرمی رنگ با دیزاین کمربند در لبه های آستین و یقه نارنجی رنگ.

 بارانی زنانه ترک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل بارانی زنانه شکلاتی رنگ دوخته شده به شکل جلو بسته و بلند است. این بارانی جذاب با دیزاین کش در قسمت کمر و لبه آستین ها برای استفاده در استایل های دانشجویی مناسب خواهد بود.

همچنین بخوانید:  مدل کفش تابستانی زنانه چرم جدید + مدل اسپرت و مجلسی
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.