جلیقه قلاب بافی زنانه | مدل‌های جدید ژیله زنانه مجلسی شیک + عکس

جلیقه قلاب بافی زنانه

آموزش بافت ژاکت زنانه جلو باز با میل آپارات

 

جلیقه قلاب بافی زنانه از اون لباس‌هاییه که هم خیلی خاصه و هم خیلی شیک. وقتی یه جلیقه قلاب بافی رو می‌پوشی، همه می‌فهمن که تو استایل خودتو داری و اهل پوشیدن لباس‌های ساده و روزمره نیستی. قلاب‌بافی یه هنر اصیل و ظریفه که هنوزم بین خانم‌های خوش‌سلیقه طرفدارای زیادی داره. جلیقه‌های قلاب بافی به خاطر طراحی دست‌ساز و جزئیات ریزشون، همیشه یه جلوه خیلی متفاوت به استایلت میدن. علاوه بر اینکه این جلیقه‌ها رو می‌تونی توی فصل‌های مختلف با لباس‌های متنوع ست کنی، یه حالت نوستالژیک و هنری هم به استایلت میدن که واقعاً جذاب و متفاوت به نظر میای.

 

جلیقه زنانه بافتنی جلو باز

***

آموزش بافت جلیقه زنانه

***

جلو باز با دو میل

 

اگه دنبال یه استایل خاص و مجلسی هستی که هم شیک باشه و هم متفاوت، مدل ژیله زنانه مجلسی می‌تونه انتخاب فوق‌العاده‌ای برات باشه. این مدل ژیله‌ها با استفاده از پارچه‌های باکیفیت و تزئینات خاص مثل گلدوزی، سنگ‌دوزی یا حتی تورهای ظریف، یه استایل کاملاً متفاوت بهت میدن. ژیله‌های مجلسی معمولاً با لباس‌های رسمی یا حتی لباس‌های شب قابل ست کردن هستن و به خاطر طراحی منحصر به فردشون، همیشه توی مهمونی‌ها حسابی به چشم میان. اگه می‌خوای توی یه مراسم خاص یا مهمونی مجلسی، یه لباس متفاوت و جذاب داشته باشی که همه بهت توجه کنن، حتماً به فکر یه ژیله مجلسی باش.

 

فیلم آموزش بافت جلیقه زنانه

***

بافت جلیقه زنانه خانم اجاقی

***

آموزش بافت ژاکت زنانه با

 

بافت جلیقه زنانه جلو باز با قلاب از اون مدل لباس‌هایی هست که هم خیلی ظریفه و هم خیلی راحت. این مدل جلیقه‌ها معمولاً با طرح‌های باز و قلاب‌بافی شده طراحی می‌شن که بهت این امکان رو میدن که راحتی و آزادی حرکت داشته باشی و در عین حال استایلت خیلی شیک و جذاب باشه. جلیقه‌های جلو باز قلاب‌بافی به خاطر اینکه با دست و با جزئیات دقیق ساخته می‌شن، همیشه یه حالت خاص و منحصر به فرد دارن و استایل رو از سادگی در میارن. این جلیقه‌ها رو می‌تونی با یه تاپ ساده یا حتی یه پیراهن بلند ست کنی و یه تیپ خاص و متفاوت بسازی.

همچنین بخوانید:  شلوار مام استایل برای چه افرادی مناسبه؟ | شلوار جین زنانه مام استایل با چی ست کنیم؟

 

آموزش بافت جلیقه زنانه جلو باز با قلاب

***

بافت جلیقه با قلاب به زبان فارسی

***

قلاب به زبان فارسی

 

جلیقه بافتنی زنانه شیک از اون لباس‌هاییه که توی فصل‌های سرد سال هم شیک به نظر میای و هم گرم می‌مونی. این جلیقه‌ها بافت‌های ظریف و گاهی پیچیده‌ای دارن که باعث می‌شن استایلت خیلی متفاوت و زیبا به نظر برسه. معمولاً جلیقه‌های بافتنی با رنگ‌های خنثی یا شاد تولید می‌شن که می‌تونی به‌راحتی اونا رو با انواع لباس‌ها مثل شلوار جین یا حتی دامن‌های بلند ست کنی. اگه دنبال یه لباس شیک و کاربردی هستی که هم توی روزمره به درد بخوره و هم توی مهمونی‌ها خیلی شیک به نظر برسی، جلیقه‌های بافتنی شیک بهترین انتخاب برای تو هستن.

 

آموزش بافت ژاکت جلو باز زنانه از یقه

***

بافت جلیقه زنانه با قلاب

***

آموزش بافت جلیقه زنانه

 

جلیقه زنانه بافتنی جلو باز از اون لباس‌هایی هست که هم خیلی راحت و کاربردیه و هم استایلت رو شیک و مرتب نگه می‌داره. این مدل جلیقه‌ها به‌خاطر جلو باز بودنشون، بهت این امکان رو میدن که با لباس‌های مختلف ستش کنی و به راحتی بپوشی. جلیقه‌های جلو باز معمولاً با بافت‌های ضخیم یا نازک تولید می‌شن که بسته به فصلی که توش هستی، می‌تونی انتخاب مناسبی داشته باشی. این جلیقه‌ها رو می‌تونی توی روزهای پاییزی یا حتی زمستونی با یه شال گردن و بوت ست کنی و یه استایل کاملاً شیک و خاص بسازی. اگه اهل استایل‌های راحت و در عین حال شیک هستی، این مدل جلیقه‌ها دقیقاً چیزی هست که دنبالش می‌گردی.

 

جلو باز با دو میل

***

بافت جلیقه با قلاب به زبان فارسی

تاریخ انتشار: جمعه 20 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.