مدل بالیاژ مو روشن + مدل های نسکافه ای و فانتزی

مدل بالیاژ مو

مدل بالیاژ مو بلند

بالیاژ مو یکی از جذاب ترین و تازه ترین روش های دیزاین و زیباتر کردن موهای شما است. بالیاژ یک راهکار بسیار جذاب است که تا حد زیادی براش شما و موهای شما ایجاد تنوع میکند. بالیاژ در اصل روشی است که در آن فرچه از میانه موهای شما کشیده میشود و در آن قسمت بالا موها کمرنگ تر و قسمت پایینی موهای شما پر رنگ تر خواهد شد. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل بالیاژ مو می پردازیم برای آشنایی بیشتر با ما همراه شوید.

مدل بالیاژ مو کوتاه

اولین تصویر مربوط به مدل بالیاژ مو نسکافه ای است. این مدل بر روی موهای بلند و موج دار انجام شده است.

بالیاژ کاراملی

مدلی بسیار زیبا و دوست داشتنی مناسب برای خانم های جوان و خوش سلیقه به شکل بالیاژ شکلاتی انجام شده بر روی موهای بلند.

بالیاژ دودی نسکافه ای

اگر به رنگ مو های فانتزی علاقه دارید این مدل انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. بالیاژ مو آبی رنگ انجام گرفته بر روی موهای موج دار و بلند.

رنگ مو بالیاژ نسکافه ای

این سبک از بالیاژ به شکل چشمگیری در چهره و استایل شما ایجاد تنوع خواهد کرد. بالیاژ انجام شده بر روی موهای کوتاه به شکل پر به رنگ نسکافه ای.

عکس بالیاژ مو

تصویر مربوط به یکی از مدل های مو بسیار شیک و لاکچری با مدل رنگ موی بالیاژ انجام شده به شکل پر بر روی موهای نسبتا بلند. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

رنگ مو بالیاژ روشن

این دیزاین مو بسیار دوست داشتنی چهره شما را به طور کلی تغییر خواهد داد. موهای بلند و جوم دار بالیاژ شده به شکل پر به رنگ نقره ای.

رنگ موی بالیاژ یخی

بالیاژ مو انجام شده به رنگ شکلاتی بر روی موهای بلند. این مدل فوق العاده زیبا برای خانم هایی با سلیقه شیک و امروزی بسیار مناسب خواهد بود.

رنگ موی بالیاژ جدید

رنگ خاص این بالیاژ آن را به انتخابی مناسب برای خانم های جوان و امروزی تبدیل کرده. بالیاژ انجام گرفته بر روی موهای بلند به شکل پر به رنگ بلوند.

 چند مدل بالیاژ مو

آخرین تصویر مربوط به یک مدل بالیاژ مو کوتاه به رنگ بنفش است. این بالیاژ اغلب برای دختر خانم های جوان و نوج.ان استفاده خواهد شد.

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل های سایه چشم فانتزی دخترانه کیوت | مدل های لایت و رنگی
تاریخ انتشار: سه شنبه 14 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.