مدل لباس مجلسی برای مراسم فامیل + مدل لاچکری و خاص

مدل لباس مجلسی برای مراسم فامیل

 لباس مجلسی برای مراسم فامیل دخترانه

انتخاب یک لباس مجلسی مناسب در زمان شرکت در مراسم ها و مجالس مختلف همیشه یکی از سخت ترین کار ها برای بانوان محسوب میشود. به عنوان مثال باید در مراسم های مربوط به اقوام نزدیکتر از لباس هایی با زرق و برق بیشتر و هنگام شرکت در مراسم های مربوط به اقوام و دوستان دور تر از لباس هایی ساده تر استفاده کرد. ما در این مطلب آلبومی از جذاب ترین انواع مدل لباس مجلسی برای مراسم فامیل را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخابی راحت از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

 لباس مجلسی برای مراسم فامیل دور

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی برای مراسم فامیل است. این مدل مشکی رنگ از پارچه گیپور و ساتن در کنار هم دوخته شده و با مروارید دوزی های سفید و مشکی دیزاین شده، همچنین دنباله این لباس از قسمت کناری آن ادامه پیدا کرده.

لباس مناسب برای عروسی فامیل شوهر

یک مدل پیراهن مجلسی فوق العاده شیک کرمی رنگ دوخته شده از ساتن در قسمت دامن و حریر کار شده همراه آستری در قسمت بالا تنه لباس. این پیراهن محلسی برای خانم هایی با استایل های مجبه یک انتخاب مناسب خواهد بود.

مدل لباس برای عروسی رفتن

برای داشتن یک استایل خیره کننده و جذاب می تواند از این مدل پیراهن مجلسی استفاده کنید. پیراهنی بسیار شیک با بالا تنه حریر و پایین تنه مشکی رنگ از جنس پارچه کرپ حریر. قسمت بالایی این لباس با استاده از نگین های نقره ای رنگ دیزاین شده.

لباس مناسب عروسی غریبه

یک مدل مدل لباس مجلسی برای مراسم فامیل های دور دوخته شده به شکل کوتاه و جذب از پاره کرپ سبز رنگ با دیزاین مروارید دوزی در قسمت های مختلف لباس و ست شده با کفش پاشنه بلند مجلسی.

مدل لباس مخصوص جاری عروس

لباسی بسیار زیبا دوخته شده از پارچه های ترک بسیار مرغوب و با کیفیت. بالاتنه این لباس از حریر کار شده همراه با آستری و پایین تنه آن از پارچه ساتن به شکل دنباله دار دوخته شده است.

لباس برای عروسی خواهر

اگر تمایل دارید تا استایلی ساده و در عین حال شیک داشته باشید از این مدل پیراهن استفاده کنید. لباس مجلسی کوتاه و مشکی با دیزاین پارچه حریر در قسمت هایی از آستین لباس.

لباس مجلسی مخصوص تالار عروسی

استایلی بسیار پرطرفدار در بین خانم های خوش سلیقه شامل شلوار بلند و دمپا گشاد مشکی در کنار شومیز مجلسی قرمز.

مدل لباس مجلسی برای عروسی مختلط

رنگ خاص این مدل می تواند برای داشتن یک استایل منحصر به فرد به شما کمک کند. پیراهن زرد رنگ دوخته شده از پارچه کرپ حریر با دیزاین یقه صاف و پاپیون به شکل دنباله لباس.

 لباس برای عروسی برادرم

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی برای مراسم فامیل و اقوام دور است. این پیراهن از مخمل سورمه ای رنگ با دیزاینی کاملا ساده و شیک دوخته شده است.

همچنین بخوانید:  15 مدل رنگ موی خاص و شیک که استایلت رو زیر و رو می‌کنه + گالری تصاویر
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.