مدل مانتو ابر و بادی ترند جدید امسال ۱۴۰۲ + مدل های شیک و جذاب

مدل مانتو ابر و بادی جدید

مدل مانتو جدید پارچه ابر و بادی

پارچه های ابر و بادی جزو محبوب ترین و خنک ترین پارچه ها در سال جدید هستند. محبوبیت این پارچه ها به حدی بالا است که لباس های دوخته شده با این پارچه جزو ترند ها و مد های امسال هستند. انواع مدل مانتو ابر و بادی جدید به دلیل سبکی و خنکی که با خود به همراه دارد با استقبال زیاد بانوان شیک پوش رو به رو شد. ما در این مطلب به بررسی انواع این مدل مانتو میپردازیم با ما همراه شوید.

مدلهای جدید مانتو ابر و بادی

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو ابر و بادی جدید بلند و جلو بسته به رنگ آبی است که با لگ شاین و شال مشکی در کنار کفش پاشنه بلند ست شده.

جدید ترین مدل مانتو ابر و بادی

مانتو ابرو بادی زرد رنگ دوخته شده به طرح کیمونو با مدلی فوق العاده جذاب مناسب برای استایل های اسپرت و دخترانه ست شده با شلوار جین آبی و شال رنگی.

مدل مانتو شلوار ابر و بادی جدید

مانتو زنانه ابر و بادی دوخته شده از پارچه سبز رنگ بسیار خنک به شکل بلند و جلو باز با دیزاینی ساده ست شده با جین جذب و تیشرت مشکی.

مدل مانتو های ابر و بادی جدید

از این ست جذاب برای داشتن استایلی تابستانی و جذاب استفاده کنید. یک مدل مانتو و شلوار ابر و بادی به رنگ سبز شامل شلوار بگ و مانتو بلند جلو بسته ست شده با کفش مشکی پاشنه بلند.

مدل مانتوی ابر و بادی جدید

یک مدل مانتو کیمونو جلو بسته مشکی رنگ دوخته شده از پارچه ابر و بادی. با دیزاین آستین های مچی ست شده با شلوار جین جذب و شال مشکی رنگ.

مدل مانتو ابر و بادی جدید دخترانه

از این مدل مانتو برای استایل های خنک و تابستانی روزمره خود استفاده کنید. مانتو بلند و جلو بسته یاسی رنگ دیزاین شده با خال خال های رنگی و کش در لبه آستین ها.

مدل مانتو با پارچه ابروبادی طوسی

یک مدل استایل شیک تابستانی شامل مانتو ابر و بادی بلند و جلو بسته سبز رنگ، شلوار جین سرمه ای شال سبز و کتونی دخترانه سفید.

مدل مانتو ابر و بادی اینستا

مانتو و شلوار ست بنفش ترک دوخته شده از پارچه ابر و بادی. با دیزاین لبه دوزی های کلوش ست شده با کیف و کلاه مشکی رنه.

مدل مانتو ابروبادی کوتاه

عکس مربوط به یک مانتو ابر و بادی جدید کوتاه و جلو بسته با دیزاین جین و ست شده با شلوار و کلاه مشکی رنگ.

مدل مانتو ابروبادی طرح دار

با استفاده از این مانتو ابر و بادی یک استایل دانشجویی بسیار جذاب خواهید داشت. مانتو سفید کوتاه و جلو بسته دوخته شده از پارچه ابر و بادی و دیزاین کلوش در قسمت های مختلف مانتو.

مدل مانتو ابر و بادی جلو بسته

استایلی بسیار دوست داشتنی با مانتو آبی رنگ ابر و بادی. دوخته شده به شکل بلند و جلو بسته  مناسب برای خانم هایی با دیزاین چین.

مدل مانتو ابروبادی جدید 1402 دکمه دار

مانتو عبایی فوق العاده آزاد مشکی رنگ تهیه شده از پارچه ابر و بادی با دیزاین لبه دوزی و پارچه سنتی. ست شده با کفش پاشنه بلند مشکی رنگ.

مدل مانتو ابر و بادی دکمه دار

مانتو ابر و بادی با طراحی کوچک بر روی آستین های مانتو. دوخته شده به شکل کوتاه و جلو باز با تزیین گلدوزی های طلایی رنگ..

 مدل مانتو ابروبادی بلند جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو و شلوار مشکی رنگ دوخته شده از پارچه ابر و بادی است. این ست شامل شلوار بگی و مانتو جلو باز و بلند است.

همچنین بخوانید:  مدل دامن نخی بلند؛ برای استفاده در مهمانی ها و مجالس
تاریخ انتشار: دوشنبه 6 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.