بهترین مدل‌های بافت پاییزه شیک که امسال نباید از دست بدی!

 

بافت پاییزه شیک

بافت زمستانی زنانه

 

مدل بافت پاییزه شیک همیشه یکی از آیتم‌های جذاب توی کمد لباس‌های پاییزی بوده و هست. وقتی هوا کم‌کم رو به خنکی میره و برگ‌ها رنگ عوض می‌کنن، اولین چیزی که تو ذهنت میاد یه بافت شیک و گرم پاییزیه. این بافت‌ها نه‌تنها گرم و نرم هستند بلکه می‌تونن استایل تو رو هم خاص و یونیک کنن. همه عاشق اون لحظه‌ای هستن که یه بافت گرم می‌پوشن و حس آرامش و راحتی بهشون دست می‌ده. مدل‌های متنوع بافت پاییزه هم طوری طراحی شدن که هر کسی بتونه بر اساس سلیقه‌اش یکی رو انتخاب کنه. از رنگ‌های پاییزی گرم مثل خردلی، آجری و قهوه‌ای گرفته تا طرح‌های فانتزی و مینیمالیستی.

 

بافت پاییزه دخترانه

***

بافت زمستانی مردانه

***

انواع بافت زنانه

 

بافت زمستانی زنانه هم داستان خودشو داره. وقتی وارد فصل زمستون می‌شیم، دیگه بافت‌ها فقط برای شیک بودن نیستن، بلکه باید حسابی گرم باشن. از اون مدل‌های بافت ضخیم و کاموایی که حسابی بدنت رو گرم می‌کنن تا بافت‌های سبک‌تر که می‌تونی زیر کت و پالتو بپوشی. یه بافت زنانه خوب نه تنها گرم و راحتی رو بهت می‌ده، بلکه باعث می‌شه تو همون سرمای زمستون هم استایلت بی‌نظیر باشه. طرح‌های مختلف بافت زمستانی زنانه از کلاسیک و ساده تا طرح‌های جدید و مدرن هر کدوم به نوعی خاص هستند و هر کسی می‌تونه بر اساس سلیقه‌اش یکی رو انتخاب کنه.

 

فروشگاه اینترنتی شیک بافت

***

مد بافت

***

حراج بافت زنانه

 

اما برای دخترها، بافت پاییزه دخترانه خیلی متفاوت و بامزه است. این مدل‌ها بیشتر فانتزی و رنگارنگ هستن. رنگ‌های روشن و شاد مثل صورتی، سبز نعنایی و بنفش باعث می‌شن که استایل دخترونه‌ها حتی توی روزهای خاکستری پاییز هم پر انرژی و جذاب باشه. بافت‌های پاییزه دخترونه معمولاً با طرح‌های بامزه مثل قلب، ستاره یا حتی شخصیت‌های کارتونی تزئین می‌شن که جلوه‌ای خاص و بازیگوش به استایل می‌بخشن. دخترهای جوون عاشق این هستن که استایلشون نشون بده که هنوز همون حس بازیگوشی و شادابی کودکانه رو دارن و این بافت‌های فانتزی دقیقاً همین حس رو بهشون می‌ده.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی پفی جدید؛ با این لباس های جذاب در مجالس و مهمانی ها بدرخشید

 

***

بافت زنانه شیک

***

ژاکت بافت زنانه

 

بافت زمستانی مردانه یه جور دیگه‌ست. مردها بیشتر دنبال سادگی و کلاسیک بودن هستن، پس بافت‌های زمستانی مردانه معمولاً طرح‌های ساده‌تر و رنگ‌های تیره‌تری دارن. رنگ‌هایی مثل مشکی، خاکستری، سرمه‌ای و زرشکی جزو رنگ‌های محبوب مردهاست. البته بعضی از مردها از بافت‌های طرح‌دار هم خوششون میاد ولی بیشتر روی طرح‌های راه‌راه یا طرح‌های ساده و هندسی تمرکز می‌کنن. این بافت‌ها معمولاً خیلی ضخیم و گرم هستن تا بتونن توی سرمای شدید زمستون حسابی بدنت رو گرم نگه دارن.

مد بافت در این سال‌ها خیلی تغییر کرده. اگر قبلاً فقط بافت‌های ساده و معمولی دیده می‌شد، حالا بافت‌ها به یه بخش مهم از مد و استایل هر فصل تبدیل شدن. از روی کت‌واک‌های برندهای معروف تا استایل‌های خیابونی، همه جا پر از بافت‌های شیک و خاصه. حتی خیلی از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها هم توی فصل پاییز و زمستون به بافت‌ها علاقه نشون می‌دن. بعضی‌ها بافت‌های خودشون رو با دامن‌های پاییزه ست می‌کنن و بعضی دیگه با شلوارهای جین. حتی ترکیب بافت‌های بلند با لگینگ هم از اون استایل‌های جذابه که هر کسی می‌تونه برای روزهای سرد امتحان کنه.

 

پلیور بافت زنانه

***

لباس بافت زنانه

***

مدل ژاکت دست بافت زنانه

 

اما بریم سراغ انواع بافت زنانه. بافت‌های زنونه از نظر مدل و جنس به چندین دسته تقسیم می‌شن. بعضی از بافت‌ها نازک و سبک هستن و بیشتر برای فصل پاییز طراحی شدن. بعضی‌هاشون هم ضخیم‌تر و پرزدارن که برای زمستون خیلی مناسبن. مدل‌های یقه اسکی، یقه گرد، و یقه باز از پرطرفدارترین مدل‌های بافت زنانه هستن. همینطور بافت‌های بلند و جلوباز هم جزو مدل‌های پرطرفدارن که می‌تونی اونا رو با یه شلوار جین یا یه شلوار پارچه‌ای ست کنی. رنگ‌های پاییزی و زمستونی بافت‌های زنونه از اونجایی که خیلی گرم و دلنشین هستن، حس خوبی رو به آدم منتقل می‌کنن.

همچنین بخوانید:  جدیدترین مدل‌ های کت و دامن زنانه و دخترانه + عکس

حالا که صحبت از انواع بافت شد، نمیشه از فروشگاه اینترنتی شیک بافت حرفی نزد. این روزها خیلی‌ها ترجیح می‌دن خرید لباس و بافت‌های خودشون رو به صورت آنلاین انجام بدن. توی این فروشگاه‌های اینترنتی، مدل‌های متنوعی از بافت‌ها رو می‌تونی پیدا کنی که شاید حتی توی فروشگاه‌های فیزیکی نتونی ببینی. از مدل‌های خاص و ترندی گرفته تا بافت‌های ساده و کلاسیک، همه جور سلیقه‌ای رو پوشش می‌دن. خرید آنلاین این امکان رو بهت می‌ده که در هر زمانی که دلت خواست، از خونه یا محل کار به راحتی خرید کنی و نگران نداشتن وقت یا پیدا نکردن سایز مورد نظرت نباشی.

 

حراج بافت زنانه

***

مدل لباس بافتنی زنانه جدید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.