کالکشن جدید تاپ دخترانه شیک و مد امسال 2023

مدل تاپ مجلسی

مدل تاپ مجلسی گیپور

تاپ ها از آن دسته لباس های مجلسی هستند که کاربرد فوق العاده بالایی دارند. زیبایی، ظرافت، جنس و مدل های متنوع این سبک لباس باعث شده تا حضور آنها در کمد لباس هر خانمی ضروری و لازم باشد. اما ما امروز قصد داریم راجب سبک خاصی از تاپ با شما صحبت کنیم. تاپ های مجلسی یکی از پرطرفدار ترین لباس ها برای داشتن یک استایل فوق العاده شیک و دوست داشتنی در مراسم های مختلف هستند. برای آشنایی بیشتر با انواع مدل های تاپ مجلسی با ما همراه شوید.

مدل تاپ مجلسی شیک

یک مدل تاپ مجلسی سرخابی رنگ بندی با دیزاین زیپ در قسمت جلویی تاپ این مدل تاپ با داشتن کاپ در قسمت سینه باعث زیباتر به نظر رسیدن اندام شما میشود.

مدل تاپ مجلسی ریون

ست تاپ و شلوار مجلسی دخترانه با ترکیب رنگی کرم و آبی. این ست جذاب با دیزاین و طراحی خاصی که دارد باعث ایجاد یک استایل خاص و منحصر به فرد برای شما خواهد شد.

مدل تاپ مجلسی پولکی

دو عدد تاپ مشکی مجلسی ساده با دیزاین پارچه های گیپوری در قسمت جلویی یقه تاپ. انتخابی بسیار جذاب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل تاپ مجلسی حریر

تاپ مجلسی سفید رنگ فوق العاده شیک و جذاب با دیزاین و طراحی بسیار خاص. این تاپ سفید رنگ با یک مدل شلوارک دمپا پاکتی خردلی ست شده.

مدل تاپ مجلسی کرپ

از این مدل تاپ برای داشتن یک مدل استایل مجلسی بسیار شیک و دوست داشتنی استفاده کنید. تاپ سفید حریر با یقه گیپوری.

مدل تاپ مجلسی لمه

یک مدل تاپ مجلسی دوخته شده از پارچه ابر و بادی با طراحی پاپیونی در قسمت جلویی لباس. این تاپ در چهار رنگبندی مختلف موجود است.

مدل تاپ ساده

یک مدل تاپ مجلسی دخترانه به رنگ صورتی ملایم و دوخته شده از پارچه خامه دوزی شده با دیزاین بندی. این مدل تاپ را می توانید با یک شلوار جین آبی ست کنید.

مدل تاپ خانگی

استفاده از پارچه ساتن می تواند تا حد زیادی به زیبا تر شدن هر چه بیشتر استایل شما کمک کند. یک مدل تاپ بندی ساتن تهیه شده در رنگ های ملایم. انتهایی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل تاپ دخترانه فانتزی

تاپ مجلسی سفید دوخته شده از پارچه نخی تابستانی با یزاین بند در قسمت پایین تاپ . ست شده با شلوار سفید دوخته شده از پارچه ابرو بادی.

مدل تاپ زیر کتی

تاپ سرخابی رنگ و مجلسی شیک و با کلاس با دیزاین مروارید دوزی. ست شده با دامن کلوش صورتی و کوتاه. مناسب برای دختر خانم های جوان و خوش سلیقه.

مدل تاپ دکلته مجلسی

تاپ مشکی و ساده دوخته شده از پارچه خنک تابستانی با دیزاین بند بر روی شانه ها. این تاپ تا حد زیادی باعث شیک تر و خاص تر به نظر رسیدن استایل شما خواهد شد.

مدل تاپ زیر کت مجلسی زنانه

برای داشتن یک استایل مجلسی از این مدل تاپ استفاده کنید. دوخته شده از پارچه کرپ ترک با دیزاین پارچه حریر در قسمت سینه لباس. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

تاپ مجلسی شیک در اینستا

تاپ مزونی بسیار شیک ساتن به رنگ کرمی با دیزاین کمربند پاپیونی در قسمت پایین تاپ. ست شده با شلوار جین آبی روشن.

 مدل تاپ زنانه شیک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل تاپ مجلسی با رنگبندی شاد و متنوع است. این تاپ یک انتخاب عالی برای خانم های جوان و دختر خانم های شیک پوش است.

همچنین بخوانید:  مدل شلوار جین بگی زنانه؛ شلوار های جین خاص و پینترستی 2024
تاریخ انتشار: جمعه 20 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.