مدل صندل تخت دخترانه و زنانه تابستانی + مدل شیک مجلسی

مدل صندل تخت دخترانه و زنانه

مدل صندل تخت دخترانه و زنانه جدید

یکی از دوست داشتنی ترین آیتم ها در استایل های تابستانی زنانه و دخترانه صندل ها هستند. صندل ها به دلیلی استقبال بالا اغلب در طرح و مدل های مختلف تهیه و روانه بازار میشوند. صندل های تخت یکی از انواع پر طرفدار در بین مدل های زنانه و دخترانه هستند زیرا این سبک صندل با طراحی و دیزاین ساده و خاصی که دارد به سادگی با هر استایلی همخوانی پیدا میکند. ما در این مطلب برای شما تعدادی از انواع مدل صندل تخت دخترانه و زنانه را آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل صندل تخت دخترانه و زنانه مکرومه

یک مدل صندل چرمی فوق العاده راحت و جذاب، این صندل تخت با ترکیب رنگی آبی روشن و قهوه ای برای استفاده در استایل های تابستانی بسیار مناسب است.

مدل صندل تخت دخترانه و زنانه کنفی

ست کیف، کیف پول و یک مدل صندل تخت دخترانه و زنانه نارنجی رنگ در کنار هم. یک انتخاب خاص و دوست داشتنی برای خانم ایی با سلیقه خاص و شیک.

مدل صندل کفشی تخت دخترانه و زنانه

صندل تخت و تابستانی نارنجی رنگ، این صندل بند دار است و بند های در اطراف پا پیچیده شده و تا بالاتر از مچ ادامه پیدا میکند.

مدل صندل پاشنه تخت دخترانه و زنانه مجلسی

یکی از راحت ترین و سبک ترین مدل های صندل زنانه و دخترانه به رنگ مشکی و صورتی. این صندل با بند های کشی و چسبی حس راحتی فوق العاده ای برای پاهای شما ایجاد خواهد کرد.

مدل صندل تخت دخترانه و زنانه مجلسی

ست کیف و صندل مکرومه سفید رنگ. صندل این ست به صورت بندی تهیه شده و تا میانه ساق پا ادامه پیدا میکند و کیف این ست با آویز های ریش ریش مانند دیزاین شده.

مدل صندل تخت دخترانه

یک مدل صندل تخت دخترانه و زنانه تهیه شده از پارچه جیر صورتی در کنار چرم قهوه ای رنگ. این صندل با استفاده از بند های کمربندی به خوبی دیزاین شده است.

صندل اسپرت دخترانه

از این مدل صندل هم برای استایل های روزمره و هم مجلسی استفاده کنید. یک مدل صندل طلایی رنگ با پاشنه تخت و دیزاین چرم .

صندل دخترانه شیک

استفاده از صندل، کیف و اکسسوری های مکرومه به تازگی رونق بسیار زیادی گرفته است. یک مدل صندل مکرومه و تخت به رنگ سفید ست شده با گوشواره های مکرومه سفید رنگ.

حراج صندل دیجی کالا

یکی از به روز ترین و خاص ترین مدل های صندل چرمی و زنانه مربوط به این تصویر است. صندل تخت کرمی رنگ زنانه که با وجود کش در قسمت پشتی صندل بسیار راحت خواهد بود.

صندل مجلسی زنانه دیجی کالا

از این مدل صندل برای استایل های مجلسی هم می توانید استفاده کنید. صندل  نگینی نقره ای رنگ همراه با بند در قسمت مچ پا و زیره کاملا تخت.

صندل زنانه جدید

صندل تخت سفید رنگ با بندهای نگینی و کمربندی. این صندل ساده و بسیار دوست داشتنی برای استفاده در استایل های روزمره بسیار کاربردی خواهد بود.

صندل زنانه مجلسی

این سبک که اصطلاحا به آن مدل صندل یونانی گفته میشود یکی از محبوب ترین مدل های صندل بین بانوان است. دیزاین شده با سگک کمربند در قسمت رویی صندل.

صندل دخترانه تابستانی

صندل زنانه و دخترانه تخت به رنگ آبی با دیزاینی فوق العاده ساده و دوست داشتنی یک انتخاب مناسب برای استایل های تابستانی.

 صندلهای زیبای زنانه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل صندل تخت با طراحی بسیار خاص است. قسمت رویه این صندل با استفاده از قلاب بافی ایجاد شده و تا چشت پا ادامه پیدا کرده.

همچنین بخوانید:  مدل کفش پاشنه بلند لاکچری؛ این پاشنه بلند ها شما رو خیلی جذاب تر نشون میدن
تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.