مدل مانتو ایرانی شیک و با کلاس + بهترین مدل کوتاه و بلند

مدل مانتو ایرانی

مدل مانتو ایرانی جدید شیک

داشتن یک استایل خاص و مناسب با روحیه و افکار درونی همیشه حس بهتری به افراد میدهد. استایل های سنتی همیشه باعث شادتر و دلنشین تر شدن روحیات افراد میشود چرا که اغلب مملو از رنگ های شاد و پر انرژی هستند. ما در این مطلب قصد داریم با شما در رابطه با انواع مدل مانتو ایرانی صحبت کنیم. برای بررسی بیشتر مدل های این مانتو با ما همراه شوید.

مدل مانتو ایرانی اسلامی

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو ایرانی شیک و با کلاس با طرح پارچه گلدار است. این مانتو به شکل کتی و کوتاه دوخته و همراه با شلوار سفید و تیشرت صورتی ست شده.

مدل مانتو ایرانی شیک

یکی از زیباترین مدل های مانتو های ایرانی دوخته شده از پارچه سوزن دوزی شده همراه لبه دوزی های قرمز و آبی. این مانتو هم برای استایل های رسمی و هم استایل های روزمره انتخابی خاص و مناسب است.

مدل مانتو ایرانی کوتاه

مانتو ایرانی کرمی رنگ با دیزاینی فوق العاده شیک و جذاب با طرح لبه دوزی های طلایی در آستین همراه با منگوله های سفید و تکه دوزی به شکل حروف فارسی در قسمت جلویی مانتو.

مدل مانتو ایرانی کوتاه

برای داشتن یک استایل خاص و زیبا از این مدل مانتو ایرانی می توانید استفاده کنید. مانتو عبایی بلند همراه با پارچه حاوی حروف فارسی در قسمت آستین ها.

مدل مانتو ایرانی دخترانه

مدل مانتو دوخته شده به سبک ایرانی به رنگ سفید همراه با آستین و یقه گل گلی با لبه دوزی های ریش ریش سفید ست شده با شلوار قهوه ای گل گلی.

مدل مانتو ایرانی بلند

مانتو ایرانی دوخته شده به شکل عبایی سفید رنگ همراه با یقه و آستین خامه دوزی. در قسمت کنار این مانتو از پارچه گل گلی استفاده شده است.

مدل مانتو ایرانی شیک و باکلاس مجلسی

ست مانتو و شلوار دوخته شده به سبک ایرانی به رنگ کرمی. مانتو این ست به شکل کوتاه، جلو بسته و دیزاین شده با منگوله در قسمت آستین ها دیده می شود. ست شده با یک جفت کتونی سفید دخترانه.

مدل مانتو ایرانی دخترانه نوجوان

مانتو زنانه شیک و مجلسی دوخته شده به سبک ایرانی. این مانتو بلند و جلو بسته به رنگ قرمز و همراه با لبه دوزی و سوزن دوزی های سبز رنگ به چشم میخورد.

مدل مانتو ایرانی جدید و به روز

مانتو کیمونو اسپرت و دخترانه دوخته شده به سبک کاملا ایرانی به رنگ کرمی دیزاین شده با سوزن دوزی های سنتی و قرمز رنگ در قسمت آستین و جلوی مانتو.

بهترین مدل مانتو ایرانی

مانتو عبایی دوخته شده به سبک کاملا ایرانی این مانتو از یک پارچه مشکی فوق العاده مرغوب دوخته شده و با استفاده از پارچه سنتی نرنجی به خوبی در قسمت یقه و لبه آستین ها تزیین شده.

مدل مانتو ایرانی شیک و باکلاس جلو بسته

برای داشتن یک استایل دخترانه فوق العاده شیک و دوست داشتنی این مانتو ایرانی پیشنهاد مناسبی برای شما است. مانتو عبایی سبز رنگ با دیزاین جیب و پارچه سنتی در قسمت یقه و آستین ها.

مدل مانتو ایرانی ساده جدید

مانتو پاییزه طوسی رنگ کوتاه و جلو باز با تزیین سوزن دوزی های قرمز در قسمت یقه و آستین لباس. ست شده با شلوار دمپا گشاد، کفش و کیف مشکی .

مدل مانتو ایرانی شیک و باکلاس ساده

مانتو ایرانی مشکی رنگ با دیزاین پارچه سنتی در یقه و آستین همراه با آستین های کلوش. ست شده با کتونی مشکی و شال زرد، مناسب برای استایل های اسپرت دخترانه.

 مدل مانتو ایرانی شیک و باکلاس

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو مجلسی دوخته شده به سبک ایرانی است. این مانتو بلند و کرمی رنگ با استفاده از تکه دوزی هایی از پارچه سنتی در قسمت جلویی مانتو و آستین ها دیزاین شده.

همچنین بخوانید:  مدل لباس تالاری شیک زنانه؛ دنبال لباس واسه عروسی بودی اینجا رو ببین
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 مرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. زیبا آگوست 16, 2023 at 12:40 ق.ظ

    واقعا ‌تشکر دارد بابت این طراحی های زیبا 👏👏👏👏

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.