مدل دامن گلدار مجلسی و بیرونی + مدل تابستانی بلند و‌ کوتاه

مدل دامن گلدار

مدل دامن و لباس گلدار

دامن ها یکی از قدیمی ترین آیتم ها در پوشاک زنانه هستند که از گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفتند، با گذشت زمان و پیشرفت صنعت مد آنها در شکل ها و مدل های مختلف تهیه و در دسترس قرار گرفتند. دامن های زنانه امروزه بیشتر استفاده مجلسی دارند و از آنها در استایل های مجلسی و رسمی استفاده میشود. ما در این مطلب تعدادی از انواع مدل دامن گلدار را برای شما آماده کرده ایم برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل دامن گلدار کوتاه

اولین تصویر مربوط به یک مدل دامن گلدار کوتاه است. این دامن از پارچه آبی رنگ دوخته شده و شومیز آبی و صندل سفید ست شده.

مدل دامن گلدار جدید

دامن مشکی بلند دوخته شده از پارچه نخی و گلدار تابستانی. این دامن یک انتخاب بسیار خاص و دوست داشتنی برای خانم های خوش سلیقه است.

مدل دامن گلدار کلوش

مدل دامن گلدار دوخته شده با پارچه آبی رنگ و بسیار خنک مناسب برای فصل تابستان. دامنی فوق العاده شیک و دوست داشتنی مناسب برای استفاده در استایل های خاص و متفاوت.

مدل دامن گلدار دخترانه

دامن بلند و کلوش دوخته شده از پارچه سنتی و گلدار، این دامن در سه رنگ مختلف موجود است. انتخابی خاص و دوست داشتنی برای خانم های با سلیقه و خوش استایل.

مدل دامن گلدار مجلسی

ست یک مدل دامن گلدار با شومیز مجلسی. دامن با زمینه مشکی و گل های زرد رنگ در کنار شومیز زرد. بلندی این دامن تا زیر زانو ها است و با یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی ست شده.

مدل دامن گلدار بلند

از این دامن برای زیباتر و شادتر کردن استایل های خود استفاده کنید. یک مدل دامن آبی رنگ کلوش دوخته شده از پارچه گلدار.

مدل دامن حریر چین دار

عکس مربوط به یک مدل دامن گلدار است. این دامن مجلسی که بلندی آن تا سر زانو ها می باشد با یک شومیز و یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی به خوبی ست شده است.

دامن گل گلی کوتاه

دامن دخترانه بسیار دوست داشتنی دوخته شده از پارچه مشکی رنگ با گل های زرد. بلندی این دامن تا زیر زانو ها است و از یک مدل پارچه خنک تابستانی دوخته شده است.

دامن گلدار کلوش

دامن دوخته شده از پارچه ترک بسیار مرغوب. این دامن بلند و کلوش از یک پارچه بنفش با گل های رنگی دوخته شده است..

بلوز دامن گلدار خانگی

دامن مجلسی گلدار کرمی با گل های صورتی و آبی ست شده با یک مدل شومیز نارنجی رنگ و صندل های زرد. انتخابی عالی برای خانم های شیک پوش.

دامن گل گلی دخترانه

زیبایی خیره کننده پارچه این دامن باعث جذابیت بسیار زیاد آن شده. یک دامن گلدار دخترانه دوخته شده به شکل کلوش و مناسب برای استفاده در استایل های مجلسی و روزمره.

دامن گل گلی بلند

برای داشتن یک استایل مجلسی جذاب می توانید از این مدل دامن استفاده کنید. دامن بلند کلوش دوخته شده از ارچه حریر مشکی همراه با آستری. این دامن با یک جفت کفش مجلسی مشکی ست شده.

دامن گل گلی قدیمی

یک مدل دامن مجلسی بسیار شیک دوخته شده از پارچه حریر سرمه ای با گل های قرمز. مناسب برای استایل های مجلسی خاص و دوست داشتنی.

 بلوز دامن گلدار مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک دامن گلدار دخترانه است. این دامن که بلندی آن تا سر زانو ها است برای استفاده در استایل های روزمره بسیار مناسب و کاربردی است.

همچنین بخوانید:  مدل مانتو های جدید سال؛ فوق العاده شیک و جذاب که مناسب هر سلیقه ای هست
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.